فروش اسید فسفریک در فیروزکوه

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای رسیدن به دریاچه آهنک با ماشین،‌ ابتدا باید به روستای سیمین دشت بروید و پس از آن، مسیری خاکی را یا باید دقیقه با ماشین و یا ساعت پیاده، طی کنید. ناگهان در میان بیابان، نیزاری کوچک را خواهید دید که دریاچه آهنک در دل آن پنهان شده است..

هنگام سر زدن به تمام روستاها و جاذبه‌های طبیعی فیروزکوه و اطراف آن، دیدیم که همواره ردپایی از دیدنی‌های تاریخی در آن‌ها وجود دارند. خوب است. در سفر خود به فیروزکوه، ‌در کنار لذت بردن از طبیعت، چندتا از جاذبه‌های تاریخی را نیز ببینید و بشناسید.

قرار است. به یکی از روستاهای سرسبز و پر از کوچه باغ فیروز کوه تهران برویم که غاری باستانی در ارتفاعات آن قرار گرفته است.. غار بورنیک طولانی‌ترین غار تهران و چهارمین غار طولانی ایران است. که به دلیل وجود آثار زندگی انسان‌های غارنشین در آن، ارزش باستانی بسیاری دارد.


پاسخ به این سوال مثبت است.. به دلیل وجود گزارشات مبنی بر احتمال بروز حساسیت های چشمی ناشی از بخارهای این ماده شیمیایی، توصیه می شود که هنگام کار با آن از محافظ های مخصوص چشمی است.فاده نمایید. همچنین از تماس مستقیم پوست با این اسید خودداری نمایید. برای این کار بهتر است. از دستکش و لباس کار شیمیایی در کنار کفشهای ایمنی است.فاده نمایید.

در روش حرارتی فسفر به کوره اسپری شده و در حضور هوا در دمای حدود تا کلوین سوزانده و به اکسید فسفر تبدیل می شود. هوای مرطوب در اکثر روندها کاربرد دارد و در بقیه موارد بخار به مشعل فسفر افزوده می شود تا فیلم اسید را به وجود بیاورند. این فیلم ها از فولاد ضد زنگ محافظت می کنند. در آخر محصولاتی از برج مشعل به برج هیدراتاسیون انتقال داده می شوند تا واکنش زیر صورت گیرد:

فسفریک اسید با اینکه اسیدی قوی نیست اما رعایت نکات ایمنی در مورد اسید فسفریک صنعتی لازم است.. چرا که محلول های با خلوص درصد این ترکیب می توانند پوست را به شدت تحریک کنند. علاوه بر پوست این قابلیت را دارند تا چشم را تحت تاثیر قرار دهند و به آن نیز آسیب زنند. در خصوص ذخیره و نگهداری این اسید باید دمای محیط دمایی کمتر از درجه سانتیگراد باشد. بعلاوه باید توجه کرد که در دماهایی پایین تر از دمای درجه سانتیگراد، این اسید ضعیف به حالت مایعی بسیار سرد ملاحظه می شود که حتی در خیلی از موارد منجمد نمی گردد.



( فروش ) های دیگر