فروش اسید فسفریک در لواسان

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مردم لواسان به واسطه فرهنگ غنی و اصالتی که دارند، هنوز آداب و رسوم خود را در مناسبت‌های مختلف حفظ کرده‌اند. به‌عنوان مثال زمان کاشت و داشت و برداشت گندم، برای افزایش برکت محصولشان، سرودهای مذهبی که اصطلاحا بدان چاووشی گفته می‌شود را اجرا می‌کنند یا در مراسم شادی و جشن حنابندان، گرد هم جمع شده و بازی‌هایی مانند شاه و وزیر انجام می‌دهند.

امامزاده فضلعلی (ع) واقع در روستای ناران بخش لواسانات، برادر امام رضا (ع) و از فرزندان امام موسی كاظم (ع) است.. در حال حاضر ساختمان امامزاده دو ایوان دارد که یک ایوان در ضلع شمالی و دیگری در ضلع جنوبی خودنمایی می‌کنند. اتاق مقبره پلان چهارضلعی دارد و مزین به آینه‌کاری است. که به هشت ضلعی و بعد به دایره تبدیل شده و به گنبد منتهی می‌شود. سقف امامزاده به‌دلیل بارش‌های شدید نیمه دوم سال، شیروانی دارد. این اثر تاریخی در سال ۸ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید.

آستان امامزاده عبدالله (ع) در محله جائیج در مرکز شهر لواسان قرار دارد. این بقعه با پلان ضلعی و گنبد مخروطی و بدون گلدسته، به قرن هفتم يا هشتم هجری قمری مربوط می‌شود. ضريح فلزی آن مزین به میناکاری با خطوط قرآنی و اشعار فارسی است. که به وسيله است.اد روزگاريان ساخته و نصب شده است.. قسمتی از صحن خارجی امامزاده به مزار سه شهید و گورستان جائیچ اختصاص دارد.


روش های مختلفی برای طبقه بندی انواع اسید فسفریک وجود دارد که در اینجا نمونه ای از این طبقه بندی را با هم مرور می نماییم. می توان براساس درصد خلوص، فسفریک اسید را به سه دسته تقسیم نمود و برای هر کدام کاربردهای خاص خود را تعریف نمود:

در روش حرارتی احتراق فسفر و نیز هیدراسیون PO را خواهیم داشت. مخلوطی از هوا به همراه فسفر مایع به محفظه احتراق که همانند برج می باشد تزریق می گردد. سپس با پس از انجام واکنش اکسیداسیون فسفر تولید می شود. در نهایت PO  حاصل را در برج بعدی هیدارته می کنند و سپس واحد شستشو، بخارهای باقیمانده آن را به اسید فسفریک رقیق تبدیل می سازد. اسید حاصل از این روش خلوص بسیار بالایی دارد و بر همین اساس این روش گران می باشد. به این دلیل است. که از ترکیب حاصل از این روش بیشتر در صنایع مهمی چون

هنیگ برند کیمیاگر آلمانی در سال فسفر را کشف کرد. او توانست بقایای ادرار را روی کوره گرم کند تا جایی که رنگ آن قرمز شود. او مایع را در یک شیشه ریخته و روی آن را پوشاند، سپس این ماده به رنگ سبز تبدیل شد. ماده به دست آمده فسفر بود كه به یونانی به معنی (نوربر) است.. او محصول خود را مخفی نگه داشت و از آن برای تولید طلا است.فاده کرد که این موضوع از فواید و مضرات اسید است.. فسفر همچنین می تواند ماده ای محرک باشد.



( فروش ) های دیگر