فروش اسید فسفریک در پیشوا

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


«... ای مردم چرا نشسته‌اید؟ امروز عزاداری ما دو تا شد، یکی عزای امام حسین و دیگری اینکه دیشب دژخیمان شاه، ریخته‌اند منزل آیت‌الله خمینی و پس از دستگیری، ایشان را به تهران برده‌اند و جمعی از مردم اعتراض کرده و زخمی شده‌اند؛ ای مردم! خاک بر سرمان شد که مرجع تقلید ما دستگیرشده‌اند…»

پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..


فسفریک اسید معدنی حاوی یک اتم فسفر، چهار اتم اکسیژن و سه اتم هیدروژن می باشد و به شکل متراکم هنگام تماس با فلزات، گاز هیدروژن قابل اشتعال آزاد می کند و در صورت آتش سوزی، اکسیدهای فسفر خورنده و خطرناک تولید می کند. فسفریک اسید ضعیف اگر به شکل محلول در آید، به یون های فسفات و فسفیت تبدیل می شود.

کاربرد عمده و اصلی اسید فسفریک صنعتی در صنایع مهمی مانند صنایع دارویی، کود و کشاورزی و همچنین سموم و نیز مکمل های غذایی مربوط به دام و طیور است.. بعلاوه از این اسید در تولید فراورده های غذایی و نیز نوشابه های گازدار است.فاده می کنند. فسفریک اسید صنعتی در تمیز کردن سطوح و نیز جرم گیری آنها، انواع پاک کننده و در تصفیه پساب نقش دارد. این اسید ضعیف در ضد حریق سازی سطوح به عنوان عامل بازدارنده اشتعال کاربرد دارد. نکته مهم و جالب اینکه از اسید فسفریک با درصد خلوص درصد برای ترمیم کامپوزیت های دندانپزشکی بهره می برند.

همان طور که میدانید سختی آب یکی از معضلات شایع در زمینه منابع آبی است.. آب سخت آبی است. که مقدار مواد معدنی زیادی را در خود دارد و این مواد معدنی اغلب شامل یون های کلسیم، منیزیم، کاتیون های فلزی و دیگر ترکیبات می شود. از مشکلاتی که آب سخت می تواند به همراه داشته باشد، تشکیل رسوبات غیرقابل حل با صابون و مواد شوینده و ایجاد لک بر روی لباس ها است.، یا حتی آب سخت مانع از کف کردن مواد شوینده می شود.



( فروش ) های دیگر