تولید و ساخت اسیدسولفامیک در بازار لاله زار

Sulfamic acid-1
Sulfamic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این محصول به صورت پروفرمایی با تضمین کیفیت کالا مطابق با آنالیز ارائه شده از کشور چین وارد شده و به فروش میرسد . شما میتوانید برای کسب اطلاع از نحوه ثبت سفارش و واردات مواد شیمیایی و فروش پروفرمایی مواد اولیه شیمیایی از طریق راه های ارتباطی ذکر شده و تلفن های زیر با کارشناسان ما در شرکت تماس حاصل فرمائید.

این ماده به عنوان یک انتی اسکالانت قوی در بسیاری از صنایع است.فاده می شود. در بویلرها برای از بین بردن رسوبات، هم چنین در مبدل ها، کندانسورها، جکت ها و بسیاری دیگر از تجهیزاتی که با آب سر و کار دارند و برای زدودن رسوبات ناشی از سختی آب است.فاده می شود. بسته به نوع و میزان رسوبات میزان است.فاده از محلول نیز متغیر است..

از موارد است.فاده و کاربرد سولفامیک اسید بکارگیری این ماده شیمیایی در کاتالیست برای فرایند است.ری شدن، زیست کش، کواگولانت برای رزین های اوره- فرمالدهید می باشد. این اسید ماده اولیه اصلی برای تولید آلومنیوم سولفامات است. که به طور گسترده در زیست کش ها و تاخیراندازهای شعله است.فاده می شود. این ترکیب به عنوان عامل پاک کننده اسیدی به صورت خالص یا جزئی از یک ترکیب، معمولا برای فلزات و سرامیک ها است.فاده می شود. این ترکیب اسیدی به طور گسترده برای حذف زنگ آهن و آهک است.فاده می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر