تولید و ساخت اسیدسولفامیک در بهارستان

Sulfamic acid-1
Sulfamic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:

مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.


واکنش سولفامیک اسید با نیتریت ها عملاً آنی است. و می تواند نیتریت اضافی را در پی واکنشهای دیازوتیزاسیون برای تولید پیگمنت های رنگی جهت رنگرزی چرم را حذف کند. همانطور که می دانید نیترید ها با ورود به آب باعث آلودگی محیط زیست می شود و برای انسان و سایر موجودات بسیار خطرناک است. از این رو سولفامیک اسید در تصفیه آب می تواند باعث حذف این نیتریدها شود.

از موارد است.فاده و کاربرد سولفامیک اسید بکارگیری این ماده شیمیایی در کاتالیست برای فرایند است.ری شدن، زیست کش، کواگولانت برای رزین های اوره- فرمالدهید می باشد. این اسید ماده اولیه اصلی برای تولید آلومنیوم سولفامات است. که به طور گسترده در زیست کش ها و تاخیراندازهای شعله است.فاده می شود. این ترکیب به عنوان عامل پاک کننده اسیدی به صورت خالص یا جزئی از یک ترکیب، معمولا برای فلزات و سرامیک ها است.فاده می شود. این ترکیب اسیدی به طور گسترده برای حذف زنگ آهن و آهک است.فاده می شود.

ویژگی های رفتاری سولفامیک اسید مشابه اوره است.. به این ترتیب که هر دو با انحلال در آب، آمونیاک آزاد می کنند. اما تفاوت این دو ماده در این است. که محصول دیگر حاصل از واکنش برگشتی در اسید سولفامیک، اسید سولفوریک می باشد، در حالی که ترکیب اوره تولید گاز CO



( تولید و ساخت ) های دیگر