تولید و ساخت اسیدسولفامیک در بومهن

Sulfamic acid-1
Sulfamic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.

هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..


مبتکران شیمی در زمینه فروش مواد شیمیایی به صورت عمده فعالیت دارد و محصولاتی از بهترین برندهای جهانی را در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید مواد شیمیایی را دارید، کافی است. محصول مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

از موارد است.فاده و کاربرد سولفامیک اسید بکارگیری این ماده شیمیایی در کاتالیست برای فرایند است.ری شدن، زیست کش، کواگولانت برای رزین های اوره- فرمالدهید می باشد. این اسید ماده اولیه اصلی برای تولید آلومنیوم سولفامات است. که به طور گسترده در زیست کش ها و تاخیراندازهای شعله است.فاده می شود. این ترکیب به عنوان عامل پاک کننده اسیدی به صورت خالص یا جزئی از یک ترکیب، معمولا برای فلزات و سرامیک ها است.فاده می شود. این ترکیب اسیدی به طور گسترده برای حذف زنگ آهن و آهک است.فاده می شود.

در صنعت کاغذ است.فاده می شود. درواقع افزودن این ترکیب اسیدی باعث تثبیت کلر میشود و مانع تجزیه خمیر کاغذ در اثر گرمای حاصل از کلرزنی می شود. این ماده شیمیایی در سفید شدن کاغذ نقش موثری دارد در ضمن بدون افت است.حکام کاغذ، pH را نیز کاهش می دهد.



( تولید و ساخت ) های دیگر