فروش اسیدسولفامیک در بومهن

Sulfamic acid-1
Sulfamic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.


این ماده به عنوان یک انتی اسکالانت قوی در بسیاری از صنایع است.فاده می شود. در بویلرها برای از بین بردن رسوبات، هم چنین در مبدل ها، کندانسورها، جکت ها و بسیاری دیگر از تجهیزاتی که با آب سر و کار دارند و برای زدودن رسوبات ناشی از سختی آب است.فاده می شود. بسته به نوع و میزان رسوبات میزان است.فاده از محلول نیز متغیر است..

این محصول به صورت پروفرمایی با تضمین کیفیت کالا مطابق با آنالیز ارائه شده از کشور چین وارد شده و به فروش میرسد . شما میتوانید برای کسب اطلاع از نحوه ثبت سفارش و واردات مواد شیمیایی و فروش پروفرمایی مواد اولیه شیمیایی از طریق راه های ارتباطی ذکر شده و تلفن های زیر با کارشناسان ما در شرکت تماس حاصل فرمائید.

مبتکران شیمی در زمینه فروش مواد شیمیایی به صورت عمده فعالیت دارد و محصولاتی از بهترین برندهای جهانی را در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید مواد شیمیایی را دارید، کافی است. محصول مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.



( فروش ) های دیگر