فروش اسیدسولفامیک در تهران

Sulfamic acid-1
Sulfamic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تهران به‌عنوان پایتخت ایران، هنگام شکل‌گیری مساحتی حدود کیلومتر مربع داشت. تغییرات سیاسی و افزایش جمعیت، شهر را دستخوش دگرگونی منطقه‌ای کرد و مساحت آن افزایش یافت؛ به‌طوری که در سال ، نخستین طرح جامع شهر تهران ابلاغ شد که در آن مساحت شهر با افزایشی خیره‌کننده به ۸ کیلومتر مربع رسید. تهران با این مساحت به منطقه تقسیم شده بود.

مجموعه شهرداری تهران برای پیش‌بردن ماموریت‌ها و وظایف محوله علاوه بر هشت معاونت بالغ شصت سازمان، شرکت، مرکز و ستاد در زیر مجموعه خود دارد در این بخش مروری اجمالی بر برخی از مهم‌ترین سازمان‌های مدیریت شهری تهران خواهیم داشت.

جریان‌های هوایی، اثرگذاری زیادی در آب‌وهوای تهران دارند. وزش باد غالب از سمت غرب سبب می‌شود که غرب شهر همواره در معرض هوای تازه قرار گیرد؛ با وجود اینکه این باد دود و آلودگی نواحی صنعتی غرب را به همراه می‌آورد، وزش شدید آن می‌تواند هوای آلوده را از شهر تهران بیرون ببرد.


در صنعت کاغذ است.فاده می شود. درواقع افزودن این ترکیب اسیدی باعث تثبیت کلر میشود و مانع تجزیه خمیر کاغذ در اثر گرمای حاصل از کلرزنی می شود. این ماده شیمیایی در سفید شدن کاغذ نقش موثری دارد در ضمن بدون افت است.حکام کاغذ، pH را نیز کاهش می دهد.

واکنش سولفامیک اسید با نیتریت ها عملاً آنی است. و می تواند نیتریت اضافی را در پی واکنشهای دیازوتیزاسیون برای تولید پیگمنت های رنگی جهت رنگرزی چرم را حذف کند. همانطور که می دانید نیترید ها با ورود به آب باعث آلودگی محیط زیست می شود و برای انسان و سایر موجودات بسیار خطرناک است. از این رو سولفامیک اسید در تصفیه آب می تواند باعث حذف این نیتریدها شود.

مهم ترین مزیت این ماده، ماندگاری بسیار بالای آن است.. همچنین اسید سولفامیک از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد، این ماده با کاهش زمان، بهره وری را افزایش می دهد. این اسید توانایی محافظت از فلزات و همچنین سطح تجهیزات را داراست و می تواند طول عمر آن ها را افزایش دهد. بنابراین در روند کلی تولیدات نیز موثر است.. حمل و نقل این ماده به راحتی انجام می شود. از فرم جامد اسید سولفامیک می توان به طور مستقیم در سیستم ها است.فاده کرد. اگر این ماده با دوز بالا مصرف شود، خوردگی ایجاد نمی کند.



( فروش ) های دیگر