تولید و ساخت اسیدسولفامیک در جنوب تهران

Sulfamic acid-1
Sulfamic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از مناطق بیست و دوگانه شهر تهران، مناطق ،۸،،،۵ و را مناطق جنوبی تهران می‌گویند. این قسمت از شهر در سال‌های دور به علت فقدان امکانات، به عنوان پایین‌شهر خطاب می‌شد. متاسفانه هنوز هم عده‌ای چنین دیدی به جنوب تهران دارند. اما این دیدگاه به هیچ وجه درست نیست.

افسریه از قدیمی ترین و اصلی ترین محله های جنوب تهران می باشد که از غرب به بزرگراه بسیج و از جنوب به شهرک والفجر ختم می شود این منطقه که بیشتر برای نظامی ها طراحی شده است. امروزه تغییر بافت داده و یکی از محله های سنتی و رو به رشد جنوب تهران می باشد. بسیاری از ساختمان های افسریه خانه های ویلایی با قطعات متری می باشد که امروزه به دلیل شهرسازی مدرن تغییر ساختار داده و آپارتمان های جدید جای این خانه های ویلایی را گرفته است..

افسریه را می توان یکی از امن‌ترین محلات منطقه ۵ دانست. این محله از قدیم الایام دارای چندین پادگان نظامی مختلف بوده و به همین علت افسریه نامیده شده است.، علاوه بر این کلانتری ۵ تهران بزرگ نیز برای تامین امنیت مردم در این محله قرار گرفته است..


سولفامیک اسید ساختار چهاروجهی دارد و از ساده ترین اسیدهای سولفامیک است.. این ماده از یک اتم گوگرد منفرد تشکیل شده است. که به طور کووالانسی توسط پیوندهای منفرد به گروه های هیدروکسید و آمینه و توسط پیوندهای دوگانه به دو اتم اکسیژن متصل شده است..

کیمیا تهران اسید محصول اسید سولفامیک را در گرید صنعتی ساخت کشور ایران و چین در کیسه های کیلوگرمی عرضه می کند. جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش اسید سولفامیک و ثبت سفارش با شماره داخلی بازرگانی تماس حاصل فرمایید، همکاران ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات می باشند.

اسید سیتریک علاوه بر بوی سرکه بر فلزات باعث ایجاد تغییر رنگ می شود ولی اسید سولفامیک بدون بو بوده و بدون ایجاد خوردگی و تغییر رنگ در مقایسه با اسید سیتریک  بوی بد دستگاه قهوه ساز را خنثی می کند. سولفامیک اسید برابر سریعتر از اسید سیتریکبه عنوان عامل رسوب زدایی عمل می کند.



( تولید و ساخت ) های دیگر