تولید و ساخت اسیدسولفامیک در دیزین

Sulfamic acid-1
Sulfamic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای بازگشایی پیست اسکی دیزین در فصل زمستان نیاز است. مقدار مشخصی برف در منطقه وجود داشته باشد؛ پس لازم است. مسافران پیش از مراجعه، از شرایط بازگشایی پیست اطلاع پیدا کنند. با توجه به اینکه امسال (سال ) در ماه آذر شاهد برف در ارتفاعات بودیم، ممکن است. بلیط فروشی از ابتدای دی ماه آغاز شود. در زمان بازگشایی مجموعه می توانید جهت

تله سیژها که در واقع صندلی‌های ایمنی هستند که از ایستگاه‌های رفت و برگشت مدیریت می‌شوند تنها فرقشان با تله کابین از نظر تعداد و نداشتن کابین است.. انواع تله سیژهای پیست اسکی دیزین، «تله سیژ قله» با طول ۸ متر و ارتفاع ۸ متر و «تله سیژ چمن» با طول متر و ارتفاع ۵ متر است..

دوچرخه‌سواری نیز یکی دیگر از تفریحاتی است. که در دیزین وجود دارد؛ اما با دوچرخه‌سواری معمولی تفاوت‌هایی دارد. در دیزین، دوچرخه‌سواری کوهستانی وجود دارد که مهارت و تجربه خاصی را می‌طلبد؛ بنابراین هرکسی نمی‌تواند از پس آن بربیاید. افراد حرفه‌ای در این زمینه، دوچرخه‌سواری خود را با حرکات نمایشی همراه می‌کنند.


استفاده از این ماده در صنایع تولید کاغذ به منظور جلوگیری از تخریب و تجزیه خمیر کاغذ در دماهای بالا میباشد و میتواند سفیدسازی  کاغذ را در دمای بالا و pH پایین تر بدون کاهش قوام خمیر صورت پذیرد. این ماده به عنوان عامل جلوگیری کننده از گسستگی در دماهای مختلف در فرایند تولید کاغذ است.فاده می شود. این ماده هم چنین سبب می شود فرایند بلیچینگ در دماهای بالاتر و pH های پایین به درستی انجام شود.

از موارد است.فاده و کاربرد سولفامیک اسید بکارگیری این ماده شیمیایی در کاتالیست برای فرایند است.ری شدن، زیست کش، کواگولانت برای رزین های اوره- فرمالدهید می باشد. این اسید ماده اولیه اصلی برای تولید آلومنیوم سولفامات است. که به طور گسترده در زیست کش ها و تاخیراندازهای شعله است.فاده می شود. این ترکیب به عنوان عامل پاک کننده اسیدی به صورت خالص یا جزئی از یک ترکیب، معمولا برای فلزات و سرامیک ها است.فاده می شود. این ترکیب اسیدی به طور گسترده برای حذف زنگ آهن و آهک است.فاده می شود.

سولفامیک اسید (Sulfamic Acid) بی بو، غیر فرار، غیر سمی، خورنده در دوز های بالا با ظاهری شبیه به برف مرطوب است.. این اسید اشتعال پذیر نیست و قابلیت انفجار ندارد. این ماده به شکل محلول یک اسید نسبتاً قوی است. که به راحتی نمک سولفامات را تشکیل می دهد و با نام های دیگری نظیر سولفامیک اسید، آمیدو سولفونیک اسید، آمیدون در آب نیز می تواند وجود داشته باشد. سولفامیک اسید را یک ترکیب واسطه بین



( تولید و ساخت ) های دیگر