تولید و ساخت اسیدسولفامیک در رودهن

Sulfamic acid-1
Sulfamic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


رستوران ریحون دارای دو فضای متفاوت است.. فضای اول این رستوران، شامل میز و صندلی است. که با ترکیب معماری زیبا و دکوراسیون دوست‌داشتنی محیط رستوران را جذاب کرده است.. فضای دیگر رستوران ریحون که با نام لمکده شناخته می‌شود، بخش سنتی رستوران را شامل می‌شود و  در آن تخت‌های سنتی قرار گرفته است.. در منوی رستوران،  غذاهای ایرانی و فرنگی مشاهده می‌شود، اما غذاهای فرنگی تنها شامل است.یک‌های گوشت و مرغ، سالاد سزار، پاستا و میگو است..

رودهن نام شهری در شهرستان دماوند تهران است. که سرسبزی شمال را با کویر پیوند می‌زند. رودهن از شمال با آمُل مازندران و از جنوب با کوه‌ها و کویرهای ورامین و پاکدشت هم‌مرز است.. همچنین از مغرب به شهرستان پردیس و شمیرانات می‌رسد و از شرق نیز به مرکز دماوند محدود می‌شود. رودهن به جاده‌های هراز و فیروزکوه نزدیک است. و در راه سفر به است.ان‌های شمالی می‌توانید از رودهن زیبا نیز دیدن کنید. رودهن از آبعلی کیلومتر و از بومهن ۸ کیلومتر فاصله دارد.

از جاهای دیدنی رودهن می‌توان پارک مرکزی شهر، شهربازی، کمپ مسافرتی رودهن و کمپ محمد داغی واقع در بام رودهن را نام برد. این مکان‌ها دارای امکاناتی نظیر آلاچیق، فضای سبز، رستوران، فضای پیاده‌روی و&#; برای تفریح، است.راحت و اقامت مسافران است..


این ماده به عنوان عامل جرم زدا در بسیاری از صنایع مورد است.فاده قرار میگیرد .سولفامیک اسید به عنوان ماده تمیز کننده اسیدی ، گاهی خالص یا به عنوان جزئی از مخلوط اختصاصی، معمولاً برای فلزات و سرامیک ها است.فاده می شود. این ماده اغلب برای از بین بردن زنگ زدگی و آهک، جایگزین اسید کلریدریک فرار و تحریک کننده می شود که ارزان تر است..

اسید سولفامیک Sulfamic acid یک جامد کریستالی سفید رنگ و از انواع اسیدهای قوی می باشد. فرمول شیمیایی این ماده HNSO و عمده کاربرد آن برای رسوب زدایی است.. این ماده نوعی اسید قوی و بی خطر است. برای این منظور برای مصارف تمیزکاری و رسوب زدایی، سطوح فلزی و سرامیکی است.فاده می شود. این اسید قابل انحلال در آب، فرمامید و میزان حلالیت پایین در متانول، است.ون و اتر دارد. این ماده پایداری بالایی دارد ولی در دمای بالا به سرعت هیدرولیز می شود. پترو کیمیا به عنوان وارد کننده اسید سولفامیک آماده ارائه خدمات واردات مواد شیمیایی چینی به صورت پروفرمایی به مشتریان گرامی می باشد.

محلول آبی اسید سولفامیک ناپایدار بوده و به آرامی هیدرولیز می شود تا به بی سولفات آمونیوم، که به صورت جامد کریستالی است.، تبدیل می گردد. پس از گرم کردن، سولفامیک اسید با الکل واکنش نشان می دهد. نمک آمونیوم محصول حاصل از این واکنش در حضور کاتالیزور (مانند اوره) می باشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر