تولید و ساخت اسیدسولفامیک در شمال تهران

Sulfamic acid-1
Sulfamic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


رصد خانه پارک کودک، سقاخانه خوانین، مرکز علوم و ستاره‌شناسی، موزه حیات وحش دارآباد، مرکز دائره المعارف اسلامی، دانشگاه‌های شهید بهشتی، علوم پزشکی بقیةالله، مرکز پژوهش‌های بین‌المللی وزارت امور خارجه هم از دیگر مراکز قابل توجه علمی در این منطقه است..

الهیه را می توان به عنوان مرز میان منطقه و قلمداد کرد که از جنوب به چهار راه پارک وی و از شمال به تجریش ختم می شود. این محله که در زمان پهلوی دوم با محدودیت های ساخت همراه بود امروزه در خود برج های بسیار بلندی را جای داده که به عنوان خانه های لوکس و لاکچری شناخته می شود. این منطقه در اواخر حکومت قاجاریه با اسم خورآذین شناخته می شده است. که در خود یک کارخانه کبریت سازی را نیز جای داده بود. امروزه وجود مجتمع های تجاری متنوع و سفارت های کشورهای اروپایی این منطقه را خاص کرده است..

محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند جاذبه های گردشگری بسیار زیادی را در درون خود جای داده اند. از در محله های شمال تهران موجود در این منطقه، انواع و اقسام رستوران ها و  کافه ها وجود دارد که هر کدام از آن ها با وجود دیزاین و دکوراسیون متفاوت خود، از محبوب ترین کافه های تهران می باشند و همچنین افراد بسیاری برای گشت و گذار های شبانه و شکم گردی به این منطقه از پایتخت می روند.


pH ترکیبات مختلف را بر اساس قابلیت انحلال در آب و به دنبال آن تولید هیدروژن مشخص می کنند. اسید سولفامیک به علت حلالیت بسیار زیاد در آب، یون های هیدروژن بسیاری تولید می کند که باعث کاهش pH و در واقع اسیدی شدن محلول می گردد. همچنین نحوه یونش اسید ها را به دو گروه تقسیم می کنند. اسید های قوی به طور کامل در آب یونیزه می شوند (pKa = ) در حالی که اسید های ضعیف کاملا به یون های تشکیل دهنده خود تبدیل نمی شوند و محلولی حاوی آب، یون و اسید را تشکیل می دهند.

به علت ماهیت اسیدی این ماده ممکن است. باعث مشکلات زیادی در بدن انسان شود. در صورت بلع باید در کوتاهترین زمان ممکن به پزشک مراجعه شود. تماس این ماده با چشم سبب سوختگی و اسیب به چشم می شود. برای شست و شوی این ماده از روی پوست از آب فراوان و صابون است.فاده می شود. این ماده میتواند باعث خوردگی فلزات شود. است.فاده از عینک مخصوص و دستکش در هنگام کار با این ماده ضروری است.. لازم است. قبل از کار کردن با این ماده شیمیایی MSDS محصول که حاوی اطلاعات کاملی از جمله خواص فیزیکی و شیمیایی ،تولید ، ایمنی و خطرات میباشد به دقت مطالعه شده و نکات ایمنی رعایت شود.

به عنوان ماده تمیز کننده اسیدی، گاهی خالص یا به عنوان جزئی از مخلوط اختصاصی، معمولاً برای فلزات و سرامیک ها است.فاده می شود. این ماده اغلب برای از بین بردن زنگ زدگی و آهک ، جایگزین اسید کلریدریک فرار و تحریک کننده می شود که ارزان تر است..



( تولید و ساخت ) های دیگر