فروش اسیدسولفامیک در شمال تهران

Sulfamic acid-1
Sulfamic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شمال تهران واقع در منطقه شامل مورد می باشند. به طور کلی از محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند می توان به محله های: تجریش، دربند، ازگل، اقدسیه، زعفرانیه، اوین، شهرک نفت، چیذر، دارآباد، ولنجک، جوزستان، امام زاده قاسم، شهرک محلاتی، فرمانیه، فرشته، قیطریه، کاشانک، دزاشیب، محمودیه، سوهانک، آجودانیه، جماران، الهیه، نیاوران، کاشانک، باغ فردوس، کامرانیه اشاره کرد. این محله ها دارای شهرت بسیار زیادی می باشد و نیمی از جاذبه های گردشگری پایتخت را در خود جای داده اند.

علاوه بر این مراکز خرید متعددی در محله های شمال تهران موجود در این منطقه از پایتخت وجود دارد که از آن ها می توان به بازار ونک، مرکز خرید پاسداران، مرکز خرید پاسارگاد، مرکز خرید میرداماد، مرکز خرید سئول، مرکز خرید آسمان، مرکز خرید الهیه، مرکز خرید اسکان، مجتمع تجاری نگین ظفر، مرکز خرید آرین، پاساژ آسیا، مجتمع تجاری رز میرداماد، بازار صفویه، اشاره کرد.

الهیه در گذشته، خورآذین نام داشت. داستان تکراری پیشکش دادن یک تکه از ایران به یکی از بانوان نامی و نام گذاری این محله، تحت تاثیر کسی که احداثش کرد. کارخانه کبریت‌سازی، در زمان قاجار، نماد الهیه بود و بعدها راه زندگی سفیران کشورهای مختلف به این محله خوش آب‌و‌هوا باز شد.


این ماده به عنوان عامل جرم زدا در بسیاری از صنایع مورد است.فاده قرار میگیرد .سولفامیک اسید به عنوان ماده تمیز کننده اسیدی ، گاهی خالص یا به عنوان جزئی از مخلوط اختصاصی، معمولاً برای فلزات و سرامیک ها است.فاده می شود. این ماده اغلب برای از بین بردن زنگ زدگی و آهک، جایگزین اسید کلریدریک فرار و تحریک کننده می شود که ارزان تر است..

سولفامیک اسید  به دلیل پایداری، میزان سمیت پایین و قدرت رسوب زدایی بالا توانسته است. در مقایسه با هیدروکلریدریک اسید بهتر عمل کرده و جایگزین مناسبی برای این  ماده باشد. این ماده هنگام رسوب زدایی نمک های محلول آهن و کلسیم را تشکیل می دهد.

سولفامیک اسید هنگام حریق گازهای سمی تولید کرده که در زمان انتشار CO، می توان از پودر خشک شیمیایی یا فوم است.فاده کرد. این ترکیب موجب تحریک پوست و چشم ها شده و در صورت تماس، چشم ها را باید حداقل دقیقه با آب زیاد شستشو داد. موقع شستن حتما پلک ها باز باشند. زمانی کار با مواد شیمیایی، از عینک ایمنی، لباس مناسب، ماسک و دستکش است.فاده شود. از بلع و است.نشاق این ماده پرهیز کنید زیرا باعث تهوع ،استفراغ، سوزش، سرفه، سرگیجه، سردرد، التهاب حنجره و تنگی نفس می شود. این اسید نسبت به تمیز کننده هایی مانند اسید کلریدریک خطر و سمیت بسیار پایین تری دارد.



( فروش ) های دیگر