فروش اسیدسولفامیک در شهر جدید اندیشه

Sulfamic acid-1
Sulfamic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)


به علت ماهیت اسیدی این ماده ممکن است. باعث مشکلات زیادی در بدن انسان شود. در صورت بلع باید در کوتاهترین زمان ممکن به پزشک مراجعه شود. تماس این ماده با چشم سبب سوختگی و اسیب به چشم می شود. برای شست و شوی این ماده از روی پوست از آب فراوان و صابون است.فاده می شود. این ماده میتواند باعث خوردگی فلزات شود. است.فاده از عینک مخصوص و دستکش در هنگام کار با این ماده ضروری است.. لازم است. قبل از کار کردن با این ماده شیمیایی MSDS محصول که حاوی اطلاعات کاملی از جمله خواص فیزیکی و شیمیایی ،تولید ، ایمنی و خطرات میباشد به دقت مطالعه شده و نکات ایمنی رعایت شود.

این ماده به عنوان عامل جرم زدا در بسیاری از صنایع مورد است.فاده قرار میگیرد .سولفامیک اسید به عنوان ماده تمیز کننده اسیدی ، گاهی خالص یا به عنوان جزئی از مخلوط اختصاصی، معمولاً برای فلزات و سرامیک ها است.فاده می شود. این ماده اغلب برای از بین بردن زنگ زدگی و آهک، جایگزین اسید کلریدریک فرار و تحریک کننده می شود که ارزان تر است..

اسید سیتریک علاوه بر بوی سرکه بر فلزات باعث ایجاد تغییر رنگ می شود ولی اسید سولفامیک بدون بو بوده و بدون ایجاد خوردگی و تغییر رنگ در مقایسه با اسید سیتریک  بوی بد دستگاه قهوه ساز را خنثی می کند. سولفامیک اسید برابر سریعتر از اسید سیتریکبه عنوان عامل رسوب زدایی عمل می کند.



( فروش ) های دیگر