فروش اسیدسولفامیک در شهر ری

Sulfamic acid-1
Sulfamic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

نقش‌برجسته یکی از شاهان ساسانی، احتمالاً اردشیر اول یا شاهپور نخست که تا زمان فتحعلی شاه قاجار در محل کوه نزدیک کارخانه سیمان ری قرار داشته‌است و به دستور فتحعلی شاه از بین رفته و نقش خود را به جای آن حجاری نموده بوده‌است.


مبتکران شیمی در زمینه فروش مواد شیمیایی به صورت عمده فعالیت دارد و محصولاتی از بهترین برندهای جهانی را در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید مواد شیمیایی را دارید، کافی است. محصول مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

این محصول به صورت پروفرمایی با تضمین کیفیت کالا مطابق با آنالیز ارائه شده از کشور چین وارد شده و به فروش میرسد . شما میتوانید برای کسب اطلاع از نحوه ثبت سفارش و واردات مواد شیمیایی و فروش پروفرمایی مواد اولیه شیمیایی از طریق راه های ارتباطی ذکر شده و تلفن های زیر با کارشناسان ما در شرکت تماس حاصل فرمائید.

به علت ماهیت اسیدی این ماده ممکن است. باعث مشکلات زیادی در بدن انسان شود. در صورت بلع باید در کوتاهترین زمان ممکن به پزشک مراجعه شود. تماس این ماده با چشم سبب سوختگی و اسیب به چشم می شود. برای شست و شوی این ماده از روی پوست از آب فراوان و صابون است.فاده می شود. این ماده میتواند باعث خوردگی فلزات شود. است.فاده از عینک مخصوص و دستکش در هنگام کار با این ماده ضروری است.. لازم است. قبل از کار کردن با این ماده شیمیایی MSDS محصول که حاوی اطلاعات کاملی از جمله خواص فیزیکی و شیمیایی ،تولید ، ایمنی و خطرات میباشد به دقت مطالعه شده و نکات ایمنی رعایت شود.



( فروش ) های دیگر