فروش اسیدسولفامیک در شهرک صنعتی قرچک

Sulfamic acid-1
Sulfamic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


اسید سولفامیک Sulfamic acid یک جامد کریستالی سفید رنگ و از انواع اسیدهای قوی می باشد. فرمول شیمیایی این ماده HNSO و عمده کاربرد آن برای رسوب زدایی است.. این ماده نوعی اسید قوی و بی خطر است. برای این منظور برای مصارف تمیزکاری و رسوب زدایی، سطوح فلزی و سرامیکی است.فاده می شود. این اسید قابل انحلال در آب، فرمامید و میزان حلالیت پایین در متانول، است.ون و اتر دارد. این ماده پایداری بالایی دارد ولی در دمای بالا به سرعت هیدرولیز می شود. پترو کیمیا به عنوان وارد کننده اسید سولفامیک آماده ارائه خدمات واردات مواد شیمیایی چینی به صورت پروفرمایی به مشتریان گرامی می باشد.

سولفامیک اسید هنگام حریق گازهای سمی تولید کرده که در زمان انتشار CO، می توان از پودر خشک شیمیایی یا فوم است.فاده کرد. این ترکیب موجب تحریک پوست و چشم ها شده و در صورت تماس، چشم ها را باید حداقل دقیقه با آب زیاد شستشو داد. موقع شستن حتما پلک ها باز باشند. زمانی کار با مواد شیمیایی، از عینک ایمنی، لباس مناسب، ماسک و دستکش است.فاده شود. از بلع و است.نشاق این ماده پرهیز کنید زیرا باعث تهوع ،استفراغ، سوزش، سرفه، سرگیجه، سردرد، التهاب حنجره و تنگی نفس می شود. این اسید نسبت به تمیز کننده هایی مانند اسید کلریدریک خطر و سمیت بسیار پایین تری دارد.

سولفامیک اسید ساختار چهاروجهی دارد و از ساده ترین اسیدهای سولفامیک است.. این ماده از یک اتم گوگرد منفرد تشکیل شده است. که به طور کووالانسی توسط پیوندهای منفرد به گروه های هیدروکسید و آمینه و توسط پیوندهای دوگانه به دو اتم اکسیژن متصل شده است..



( فروش ) های دیگر