فروش اسیدسولفامیک در شهرک صنعتی چرمشهر

Sulfamic acid-1
Sulfamic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.

شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.


سولفامیک اسید  به دلیل پایداری، میزان سمیت پایین و قدرت رسوب زدایی بالا توانسته است. در مقایسه با هیدروکلریدریک اسید بهتر عمل کرده و جایگزین مناسبی برای این  ماده باشد. این ماده هنگام رسوب زدایی نمک های محلول آهن و کلسیم را تشکیل می دهد.

اسید سولفامیک مایع، ناپایدار بوده و به کندی هیدرولیز می شود تا به بی سولفات آمونیوم، که یک جامد کریستالی است.، تبدیل شود. پس از گرم کردن سولفامیک با الکل واکنش می دهد. بازگرداندن آمیدوسولفونیک اسید با متانول باعث متیل آمین خواهد شد. آمیدوسولفونیک اسید قبل از تجزیه در دمای بالاتر در آب، تری اکسید گوگرد، دی اکسید گوگرد و نیتروژن در دمای درجه سانتیگراد قابلیت ذوب شدن را داراست.

اسید سولفامیک Sulfamic acid یک جامد کریستالی سفید رنگ و از انواع اسیدهای قوی می باشد. فرمول شیمیایی این ماده HNSO و عمده کاربرد آن برای رسوب زدایی است.. این ماده نوعی اسید قوی و بی خطر است. برای این منظور برای مصارف تمیزکاری و رسوب زدایی، سطوح فلزی و سرامیکی است.فاده می شود. این اسید قابل انحلال در آب، فرمامید و میزان حلالیت پایین در متانول، است.ون و اتر دارد. این ماده پایداری بالایی دارد ولی در دمای بالا به سرعت هیدرولیز می شود. پترو کیمیا به عنوان وارد کننده اسید سولفامیک آماده ارائه خدمات واردات مواد شیمیایی چینی به صورت پروفرمایی به مشتریان گرامی می باشد.



( فروش ) های دیگر