تولید و ساخت اسیدسولفامیک در شهرک صنعتی چهاردانگه

Sulfamic acid-1
Sulfamic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه

اگر تولید کننده محصول هستید یا به دنبال شغلی در حوزه تولید مبلمان، تولید کابینت و &#;. می گردید می توانید به چهاردانگه برای موارد مختلفی مراجعه کنید. برای مثال اگر تولیدکننده ورق های ام دی اف هستید احتمالا برای خرید روکش پی وی سی لازم است. به این منطقه سری بزنید. اگر یک فرد معمولی هستید هم می توانید برای سفارش کابینت، مبلمان، یا خرید این موارد به بازار چهاردانگه مراجعه کنید.

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.


شرکت هایپر صنعت فامکو به عنوان فروشنده اسید سولفامیک از بزرگترین تامین کنندگان محصولات شیمیایی می باشد. شایان ذکر است. که سولفامیک اسید ممکن است. از منابع مختلف همچون اسید سولفامیک ایرانی، اسید سولفامیک چینی و غیره ارائه شود. برای خرید اسید سولفامیک با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید. 

اين اسيد در تمیز کردن و جرم زايی فلزات و سرامیک، مبدلهای حرارتی، دیگهای بخار، کندانسورها، تولید رنگ، عامل رسوب زدایی در شوینده ها برای حذف رسوب آهک، تثبیت کلر در است.خرهای شنا، حذف دوغاب اضافی روی کاشی ها، در آبکاری الکتریکی و به عنوان یک عامل سفید کننده كاربرد دارد.

سولفامیک اسید هنگام حریق گازهای سمی تولید کرده که در زمان انتشار CO، می توان از پودر خشک شیمیایی یا فوم است.فاده کرد. این ترکیب موجب تحریک پوست و چشم ها شده و در صورت تماس، چشم ها را باید حداقل دقیقه با آب زیاد شستشو داد. موقع شستن حتما پلک ها باز باشند. زمانی کار با مواد شیمیایی، از عینک ایمنی، لباس مناسب، ماسک و دستکش است.فاده شود. از بلع و است.نشاق این ماده پرهیز کنید زیرا باعث تهوع ،استفراغ، سوزش، سرفه، سرگیجه، سردرد، التهاب حنجره و تنگی نفس می شود. این اسید نسبت به تمیز کننده هایی مانند اسید کلریدریک خطر و سمیت بسیار پایین تری دارد.



( تولید و ساخت ) های دیگر