فروش اسیدسولفامیک در غرب تهران

Sulfamic acid-1
Sulfamic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همان‌طور که گفته شد، محله‌های معروف غرب تهران شامل شهرک آتی‌ساز، محله سرخه حصار، شهرک چیتگر، محله آزادشهر، شهرک المپیک، محله پاسداران، محله اندیشه و محله ستارخان می‌شوند. برای انتخاب محله مناسب برای زندگی، باید شرایط خود را در نظر بگیریم و بر اساس بودجه‌ای که داریم اهداف خرید یا اجاره خانه را اولویت‌بندی کنیم و دست به انتخاب بزنیم.

شهرک آتی‌ساز از نظر مناطق شهرداری جزو منطقه به شمار می‌رود؛ در حالی که در مرز دو منطقه یک و دو قرار دارد. موقعیت جغرافیایی مجتمع برای یک شهرک مسکونی در شهری بزرگ مانند تهران بسیار ایده آل است. و از چندین جهت به راه‌های ارتباطی محلی و بزرگراه‌های هم‌جوار دسترسی دارد.

داده های شهرسازی تهران عنوان می کنند که کلید تهران مدرن از منطقه ای به نام تهران ویلا زده شد. محمد رضا پهلوی هنگامی که قصد داشت تهران سنتی را متحول کند ساخت و سازهایی را در منطقه تهران ویلا آغاز کرد که بعد از مدتی به دلیل آغاز پروژه شهرک غرب این ساخت و ساز متوقف شد. اولین بخش از پروژه عظیم تهران ویلا در آغاز دهه شمسی به بهره برداری رسید و تا به امروز نیز اهالی تهران در آن خانه ها سکونت دارند. مهم ترین بخش های این منطقه شامل پارک تهران‌ویلا و روزنامه نگاران می باشند. از نظر جغرافیایی نیز این منطقه ما بین دو بزرگراه جلال ال احمد و شیخ فصل الله نوری می باشد و شمال این منطقه را نیز محله گیشا محدود کرده است..


اسید سولفامیک در واکنش با کلر آب تشکیل mono-N-chlorosulfamate با فرمول HClNSO را می دهد که خواص ضد میکروبی بالایی دارد. این ماده به عنوان عامل تثبیت کننده کلر هنگام واکنش با هیپوکلریت HOCl  یا NaOCl به آسانی ارگانوکلرآمیدهای پایدار تبدیل می شود که در داروهای تقویت کننده ضد میکروبی، است.خر ها و بویلر ها بسیار موثر است..

اسید سولفامیک مایع، ناپایدار بوده و به کندی هیدرولیز می شود تا به بی سولفات آمونیوم، که یک جامد کریستالی است.، تبدیل شود. پس از گرم کردن سولفامیک با الکل واکنش می دهد. بازگرداندن آمیدوسولفونیک اسید با متانول باعث متیل آمین خواهد شد. آمیدوسولفونیک اسید قبل از تجزیه در دمای بالاتر در آب، تری اکسید گوگرد، دی اکسید گوگرد و نیتروژن در دمای درجه سانتیگراد قابلیت ذوب شدن را داراست.

این ماده به عنوان عامل جرم زدا در بسیاری از صنایع مورد است.فاده قرار میگیرد .سولفامیک اسید به عنوان ماده تمیز کننده اسیدی ، گاهی خالص یا به عنوان جزئی از مخلوط اختصاصی، معمولاً برای فلزات و سرامیک ها است.فاده می شود. این ماده اغلب برای از بین بردن زنگ زدگی و آهک، جایگزین اسید کلریدریک فرار و تحریک کننده می شود که ارزان تر است..



( فروش ) های دیگر