تولید و ساخت اسیدسولفامیک در فیروزکوه

Sulfamic acid-1
Sulfamic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


موقعیت مکانی آن باعث شده که در طول تاریخ، همواره مورد توجه مردم و حکام وقت باشد. همین موضوع است. که باعث شده حالا آثار تاریخی فراوانی مانند امامزاده‌ها، قلعه‌ها و چندین و چند پل و گورستان تاریخی در این شهرستان وجود داشته باشند که هرکدام حکایتگر بخشی از داستان این منطقه هستند.

دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و آب و هوای مساعد، و همچنین وجود رودخانه‌ها و منابع آب شیرین در این شهرستان، باغداری رواج زیادی دارد. از محصولات کشاورزی فیروزکوه می‌توان به گندم، جو، بنشن، تره بار، زرد آلو، سیب، گیلاس، گلابی، گردو، انگور و آلبالو اشاره کرد.

آب و هوای آن در زمستان، بسیار سرد و یخبندان می‌شود؛ بنابراین اگر تجربه جدی در زمینه طبیعت‌گردی در زمستان ندارید، بهتر است. فصل‌های تابستان و بهار به این روستا بروید. در این روستا می‌توانید در دشت‌های وسیع آن کمپ بزنید و یا به یکی از اتاق‌های اقامتی در یکی از باغ‌های مردم محلی بروید.


این ماده در دماهای بالاتر از دمای اتاق ، این ماده هیدرولیز می شود و در مقایسه با محلول با درصد مشابهی از اسید هیدروکلریک میزان خورندگی کمتری دارد. سولفامیک اسید به عنوان یک اسید قوی  (pKa = .) شناخته میشود  و به طور کامل در یک محلول آبی تفکیک می شود. pH در نقطه هم ارزی با تفکیک آب تعیین می شود.

pH ترکیبات مختلف را بر اساس قابلیت انحلال در آب و به دنبال آن تولید هیدروژن مشخص می کنند. اسید سولفامیک به علت حلالیت بسیار زیاد در آب، یون های هیدروژن بسیاری تولید می کند که باعث کاهش pH و در واقع اسیدی شدن محلول می گردد. همچنین نحوه یونش اسید ها را به دو گروه تقسیم می کنند. اسید های قوی به طور کامل در آب یونیزه می شوند (pKa = ) در حالی که اسید های ضعیف کاملا به یون های تشکیل دهنده خود تبدیل نمی شوند و محلولی حاوی آب، یون و اسید را تشکیل می دهند.

اسید سولفامیک در واکنش با کلر آب تشکیل mono-N-chlorosulfamate با فرمول HClNSO را می دهد که خواص ضد میکروبی بالایی دارد. این ماده به عنوان عامل تثبیت کننده کلر هنگام واکنش با هیپوکلریت HOCl  یا NaOCl به آسانی ارگانوکلرآمیدهای پایدار تبدیل می شود که در داروهای تقویت کننده ضد میکروبی، است.خر ها و بویلر ها بسیار موثر است..



( تولید و ساخت ) های دیگر