تولید و ساخت اسیدسولفامیک در قرچک

Sulfamic acid-1
Sulfamic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..

دلیل اصلی شکل‌گیری قرچک، کوره پزی‌های آن است.. قرچک در سال ۵۵ به شهر تبدیل شد که علت اصلی توسعه آن، وجود کوره‌پزخانه‌های زیادی بود که در این منطقه وجود دارد. قرچک به دلیل خاک مرغوب همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد.

با توجه به اینکه قرچک نزدیک به تهران است.، بسیاری از افرادی که نیاز به رفت و آمد زیاد به شهر تهران را دارند، به خرید  یا اجاره خانه در این شهر اقدام می کنند. امروزه نیز مهاجران مختلفی از شهرهای مختلف کشور برای اجاره و یا حتی خرید آپارتمان در قرچک به این شهر می آیند. به همین خاطر، مردمی که در این شهر سکونت دارند، عمدتا تهرانی نیستند و دارای قومیت، لهجه و گویش های مختلفی هستند.


سولفامیک اسید (Sulfamic Acid) بی بو، غیر فرار، غیر سمی، خورنده در دوز های بالا با ظاهری شبیه به برف مرطوب است.. این اسید اشتعال پذیر نیست و قابلیت انفجار ندارد. این ماده به شکل محلول یک اسید نسبتاً قوی است. که به راحتی نمک سولفامات را تشکیل می دهد و با نام های دیگری نظیر سولفامیک اسید، آمیدو سولفونیک اسید، آمیدون در آب نیز می تواند وجود داشته باشد. سولفامیک اسید را یک ترکیب واسطه بین

این ماده یک اسید قوی است. که با نام هایی نظیر سولفامیدیک اسید، آمیدوسولفونیک اسید، آمیدوسولفوریک اسید شناخته می شود. اسید سولفامیک توانایی تشکیل نمک سولفامات را دارد. از نظر شکل ظاهری به فرم پودر سفید کریستالی با ذرات ریز و درخشان است. و دارای فرمول شیمیایی (H

به علت ماهیت اسیدی این ماده ممکن است. باعث مشکلات زیادی در بدن انسان شود. در صورت بلع باید در کوتاهترین زمان ممکن به پزشک مراجعه شود. تماس این ماده با چشم سبب سوختگی و اسیب به چشم می شود. برای شست و شوی این ماده از روی پوست از آب فراوان و صابون است.فاده می شود. این ماده میتواند باعث خوردگی فلزات شود. است.فاده از عینک مخصوص و دستکش در هنگام کار با این ماده ضروری است.. لازم است. قبل از کار کردن با این ماده شیمیایی MSDS محصول که حاوی اطلاعات کاملی از جمله خواص فیزیکی و شیمیایی ،تولید ، ایمنی و خطرات میباشد به دقت مطالعه شده و نکات ایمنی رعایت شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر