تولید و ساخت اسیدسولفامیک در ناحیه صنعتی بیجین ری

Sulfamic acid-1
Sulfamic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


به عنوان ماده تمیز کننده اسیدی، گاهی خالص یا به عنوان جزئی از مخلوط اختصاصی، معمولاً برای فلزات و سرامیک ها است.فاده می شود. این ماده اغلب برای از بین بردن زنگ زدگی و آهک ، جایگزین اسید کلریدریک فرار و تحریک کننده می شود که ارزان تر است..

سولفامیک اسید  به دلیل پایداری، میزان سمیت پایین و قدرت رسوب زدایی بالا توانسته است. در مقایسه با هیدروکلریدریک اسید بهتر عمل کرده و جایگزین مناسبی برای این  ماده باشد. این ماده هنگام رسوب زدایی نمک های محلول آهن و کلسیم را تشکیل می دهد.

محلول آبی اسید سولفامیک ناپایدار است. و به راحتی به بی سولفات آمونیوم تجزیه می شود. بی سولفات آمونیوم از نظر ظاهری به فرم جامد کریستالی است.. اسید سولفامیک با الکل طی حرارت واکنش می دهد. و طی واکنش تعادلی اسید سولفامیک با متانول، متیل آمین تولید می شود. اسید سولفامیک قبل از تجزیه در دمای بالاتر در آب و ترکیباتی نظیر تری اکسید گوگرد، دی اکسید گوگرد و نیتروژن تحت دمای درجه سانتیگراد، ذوب می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر