تولید و ساخت اسیدسولفامیک در ورامین

Sulfamic acid-1
Sulfamic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محمد بن محمد بویه‌ای رازی ورامینی یکی از فقهای گران‌قدر شیعیان و یکی دیگر از مشاهیر ورامین است.؛ او به قطب‌الدین، علامه رازی و قطب تحتانی هم معروف است.. این فقیه بزرگ در دوران حکومت ایلخانان زندگی می‌کرد و آثار ارزشمندی از او به یادگار مانده است.. از دیگر

یکی دیگر از غذاهای سنتی و پرطرفدار شهرستان ورامین، اشکنه ورامینی است.. این غذای سنتی توسط مردم محلی برای روزهای سرد زمستان تهیه می‌شود. اشکنه ورامینی از مواد اصلی شامل پیاز، گوجه، سیب‌زمینی، شنبلیله و تخم‌مرغ است.فاده می‌گردد.

نکته ی مهمی که در رابطه با این بنا وجود دارد‌، نوع معماری و ساخت قلعه ایرج است.. در طراحی قلعه به این موضوع توجه شده که با نفوذ دشمن، متوجه حضور سربازان در قلعه نخواهند شد و این به لحاظ امنیتی برای سربازان بسیار مفید بوده است.. قلعه ایرج در حدود . متر دارد و در مساحتی بالغ بر هکتار بنا شده است.. علت نامگذاری این بنا، انتساب بنا به ایرج فرزند فریدون در شاهنامه فردوسی می‌باشد.


تولید سولفامیک اسید با است.فاده از ترکیبات اوره با مخلوطی از تری اکسید گوگرد و اسید سولفوریک به صورت صنعتی صورت می پذیرد. این ماده در دو مرحله تولید می شود. محلول آبی سولفامیک اسید ناپایدار بوده و به آرامی هیدرولیز شده تا به بی سولفات آمونیوم، که به صورت جامد کریستالی است.، تبدیل گردد. پس از گرم کردن این اسید با الکل واکنش نشان می دهد. بازگرداندن سولفامیک اسید با

محلول آبی اسید سولفامیک ناپایدار است. و به راحتی به بی سولفات آمونیوم تجزیه می شود. بی سولفات آمونیوم از نظر ظاهری به فرم جامد کریستالی است.. اسید سولفامیک با الکل طی حرارت واکنش می دهد. و طی واکنش تعادلی اسید سولفامیک با متانول، متیل آمین تولید می شود. اسید سولفامیک قبل از تجزیه در دمای بالاتر در آب و ترکیباتی نظیر تری اکسید گوگرد، دی اکسید گوگرد و نیتروژن تحت دمای درجه سانتیگراد، ذوب می شود.

از نظر ساختار شیمیایی، اسید سولفامیک به عنوان ترکیب واسط بین اسید سولفوریک و سولفامید قرار دارد. ترکیبات سولفامات نیز از مشتقات اسید سولفامیک هستند. این اسید جزو ساده ترین اسیدهای سولفامیک است. که متشکل از یک اتم گوگرد منفرد می باشد. این گوگرد توسط پیوند کووالانسی با گروه های هیدروکسید و آمینه و توسط پیوندهای دوگانه به دو اتم اکسیژن متصل شده است..



( تولید و ساخت ) های دیگر