تولید و ساخت اسیدسولفامیک در چهاردانگه

Sulfamic acid-1
Sulfamic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.

قدمت این شهر که پیشتر روستا بوده ، بسیار کهن است.. به خاطر دیواری که دور تا دور این روستا برای دور ماندن از حمله دزدان و حیوانات بود ، بخش مرکزی به قلعه مشهور بود. قدیمی‌های روستا تا دوره ناصرالدین شاه را به خاطر دارند. این ده به خاطر آب و هوای خنکی که داشت و به خاطر کاریزهای (قنات) پر آب محلی برای پرورش و رشد درخت‌هایی از جمله سیب، گلاب، هلو، شلیل، انجیر، گردو و انار، مناسب بود.

منطقه چهاردانگه قدمتی بالای ۵ سال دارد. و از کهن‌ترین بناهای آن می‌توان از مسجد جامع شهر چهاردانگه نام برد که در سال ۸خورشیدی ساخته و تا به امروز دو بار بازسازی شده است.. در ابتدا این بنا چوبی ساخت شده که بعدها برای ترمیم مسجد، از خشت و آجر است.فاده شد. هسته اولیه شهر از قلعه چهاردانگه در بافت قدیمی شهر شکل گرفته است. که در گذشته یکی از قلعه‌های اربابی جنوبی تهران محسوب می‌شود. بافت داخلی قلعه، دارای کوچه‌های کم‌عرض و پر پیچ و خم و قطعات تفکیکی کاملاً نامنظم است..


این ماده به عنوان عامل جرم زدا در بسیاری از صنایع مورد است.فاده قرار میگیرد .سولفامیک اسید به عنوان ماده تمیز کننده اسیدی ، گاهی خالص یا به عنوان جزئی از مخلوط اختصاصی، معمولاً برای فلزات و سرامیک ها است.فاده می شود. این ماده اغلب برای از بین بردن زنگ زدگی و آهک، جایگزین اسید کلریدریک فرار و تحریک کننده می شود که ارزان تر است..

محلول آبی اسید سولفامیک ناپایدار است. و به راحتی به بی سولفات آمونیوم تجزیه می شود. بی سولفات آمونیوم از نظر ظاهری به فرم جامد کریستالی است.. اسید سولفامیک با الکل طی حرارت واکنش می دهد. و طی واکنش تعادلی اسید سولفامیک با متانول، متیل آمین تولید می شود. اسید سولفامیک قبل از تجزیه در دمای بالاتر در آب و ترکیباتی نظیر تری اکسید گوگرد، دی اکسید گوگرد و نیتروژن تحت دمای درجه سانتیگراد، ذوب می شود.

مبتکران شیمی در زمینه فروش مواد شیمیایی به صورت عمده فعالیت دارد و محصولاتی از بهترین برندهای جهانی را در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید مواد شیمیایی را دارید، کافی است. محصول مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.



( تولید و ساخت ) های دیگر