فروش اسیدفسفرو در اسلامشهر

phosphorous acid-1
phosphorous acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.؛ از مهم‌ترین مستندات این گفته، وجود قبرستان ارامنه در کمربندی این شهر بوده که قدمتی چند ده ساله داشته و امروزه نیز مراجعین فراوانی دارد. از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.

شهریاریها : جناب آقای دکترتوکلی به همراه جناب آقای مهندس صفائی ،رئیس محترم سازمان میادین و تره بارکشور و جناب آقای دکتر دهقان شعار بنیانگذار موسسه ی تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال و مشاور دانشگاه کلن و است.اد دانشگاه مسی نیوزلند درجلسه ای مشترک با هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت تعاونی شباهنگ […]

این مجموعه که به عنوان یک آثار ملی محسوب میشود و در روستای علی آباد قرار گرفته است. و مجموعه این اثر یکی از دیدنی های این منطقه محسوب میشود.یخچال علی آباد که قدمت آن به دوره قاجاریه برمی‌گردد و دارای دیوار چین های بلند می باشد که این امر برای ایجاد سایه و جلوگیری از تابش نور مستقیم خورشید می باشد.


در روش خشک يا حرارتی از فسفر عنصری به عنوان ماده اولیه است.فاده می شود و از اسید تولید در روش تَر بسیار خالص تر و البته گران تر است.. از اسيد فسفريک تولید شده به روش خشک برای تهیه فسفات های سديم، كلسيم، پتاسيم و آمونيوم است.فاده می گردد.

اسيد فسفريک عمدتاٌ در توليد سديم فسفات ها و آمونيوم فسفات های جامد است.فاده می شود. سديم فسفات ها در توليد مواد موجود در شوینده ها (دترژنت ها) و مواد تصفيه كننده آب و آمونيوم فسفات های جامد، در مواد كنترل كننده آتش كاربرد دارند. از مصارف صنعتی ديگر اسيد فسفريک، می توان به سلول های سوختی اسيد فسفريک اشاره نمود. اين سلول های سوختی مزايايی از قبيل دسترسی راحت و عملكرد كامل را دارند.

روش مرطوب متداول ترين روش توليد اسيد فسفريک به شمار می رود. اسيد توليدی در فرآيند تَر مستقيماً از سنگ معدن تهيه می گردد و معمولاً در حجم زياد و با هزينه زياد و درجه خلوص نه چندان بالا توليد می شود. اين نوع اسيد عمدتاً برای توليد كودهای شيميايی فسفاته به كار می رود. در صورتی كه اين اسيد خالص شود، از آن می توان برای توليد تركيبات شيميايی تجاری فسفات ها نیز است.فاده نمود. در اين فرآيند پس از خرد نمودن كانی فسفات توسط آسياب های گلوله ای كه حاوی مقداری اسيد فسفريک رقيق می باشند، شيرابه حاصله با اسيد سولفوريک درصد به مخازن واكنش منتقل می شود. اين مخازن مجهز به همزن های قوی می باشد و درجه حرارت واكنش به دقت كنترل می گردد. گازهای خروجی از راكتور به برج های جذب منتقل شده و در آنجا اسيد فلوسيليسيک (H



( فروش ) های دیگر