تولید و ساخت اسیدفسفرو در شمال تهران

phosphorous acid-1
phosphorous acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از قدیمی ترین دهکده های شمیران که از شمال به ازگل و تپه های شمس آباد منتهی می شود. این منطقه برای اولین بار در زمان حمله اعراب مشهور شد، در آن زمان مملو از باغات بادام بود که همین مسئله نیز سبب شد اعراب اسم این منطقه را لوز که در عربی به معنی بادام می باشد بگذارند. این منطقه به دلیل اینکه در کیلومتری تجریش قرار گرفته است. برای بسیاری از تهرانی ها به عنوان یک ییلاق مناسب به حساب می آمد. ساخت و سازهای مدرن در این منطقه از سال آغاز شد و امروزه به یکی از محلی های مهم در منطقه شناخته می شود.

محله های شمال تهران که در این منطقه قرار دارند شامل اختیاریه، ونک، میرداماد، ولیعصر، ظفر، قلهک، دروس، دولت، دیباجی، پاسداران، جردن، سید خندان می باشند. محله های شمال تهران موجود در منطقه جزو محبوب ترین و خوش آب و هوا ترین مناطق تهران می باشد که جاهای دیدنی بسیار زیادی در آن ها وجود دارد.

فرمانیه تهران یکی از محله‌های لاکچری و مرفه نشین پایتخت است. که در محدوده شمال شهر تهران واقع شده است.. اگر بخواهیم آدرس دقیق‌تری بدهیم فرمانیه در منطقه شهرداری تهران واقع شده است. که از شمال با خیابان شهید لواسانی (فرمانیه)، از جنوب با بزرگراه صدر، از شرق با خیابان پاسداران و از غرب با خیابان کامرانیه همسایه است..


بیشتر اسید فسفرو در تولید کود بکار می‌رود. فسفر یکی از عناصر ضروری برای رشد گیاهان محسوب می‌شود. فسفاتهای آلی ترکیباتی هستند که انرژی لازم برای بیشتر واکنشهایی که در سلولهای زنده اتفاق می‌افتند را مهیا می‌کنند؛ بنابراین خاکهای غنی با کودهای فسفاتی رشد گیاهان را بالا می‌برند. افزایش غلظت فسفات در سطح آبها همچنین رشد گیاهان آبزی را بالا می‌برد. اضافات کودهای شیمیایی می‌توانند باعث تحریک رشد گیاهان در آبهای دریاچه‌ها و آبهای جاری بشوند.

اسید فسفرو (Phosphorous Acid) یک ترکیب با مولکول های قطبی است. که به شکل و فرم ترکیب جامد دیده می شود. این محصول کریستالی به رنگ سفید و حتی گاهاً زرد دارای طعمی شبیه به سیر است.. این ترکیب با خاصیت اسیدی خود در حلال هایی مانند آب به خوبی حل می شود. این ترکیب را با نام اسید ارتوفسفره نیز می شناسند. البته که نام IUPAC آن فسفونیک اسید می باشد.

فروش اسید فسفرو تولید چین توسط شرکت بازرگانی کیمیا تجارت تات صورت می گیرد. شرکت کیمیا تجارت تات این محصول را در کیسه های کیلوگرمی عرضه می کند. شرکت کیمیا تجارت تات این توانایی را دارد که علاوه بر این محصول، سایر مواد شیمیایی مانند اسید فسفریک را با بهترین کیفیت تامین و به متقاضیان عرضه کند. برای خرید این محصول سرشار از فسفر و خرید مواد شیمیایی دیگر با مارشناسان فروش شرکت بازرگانی



( تولید و ساخت ) های دیگر