تولید و ساخت اسیدفسفرو در شهرک صنعتی چهاردانگه

phosphorous acid-1
phosphorous acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه

یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.

اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.


سپس شيرابه حاصل از راكتور ها به فيلترهای خلا دورانی افقی منتقل شده و در آنجا اسيد فسفريک از ماده جامد (کیک) جدا می شود. كيک به دست آمده گچ (ژيپس) می باشد. اسيد به دست آمده از فيلترها به وسيله تبخير كننده ها یی كه دارای مبدل های حرارتی می باشند تغليظ می شود.

(شیمی من ) در آبان سال محوریت طراحی و برنامه نویسی وبسایت و نرم افزارهای تحت وب به صورت رسمی آغاز به کار کرد . شیمی من بر پایه طراحی سایت های آگهی و نیازمندی بنا کرده است. و سعی کرده است. بهترین و ساده ترین ابزارها را برای هموطنان ایرانی و فارسی زبان تهیه و تولید نماید. .

رعایت اصول و نکات ایمنی در مورد اسید فسفرو نیز هر چند اسیدی ضعیف است.، اما واجب و لازم می باشد. این ترکیب یک ماده شیمیایی خورنده است. و تماس با آن می تواند پوست و چشم را به شدت تحریک کند و سبب ایجاد آسیب های احتمالی شود. همچنین تنفس این اسید می تواند سبب سوزش مجاری تنفسی و ریه ها شود و حتی سبب بروز خس خس و تنگی نفس شود.  بعلاوه قرارگیری طولانی مدت در معرض این ترکیب بدون رعایت نکات ایمنی می تواند احتمال ابتلا به سرطان را افزایش دهد. پس بنابراین لازم است. از وسایل ایمنی در هنگام کار با این اسید است.فاده شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر