فروش اسیدفسفرو در شهرک صنعتی چهاردانگه

phosphorous acid-1
phosphorous acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه

تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.

یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.


از فسفريک اسيد در توليد غذا های اسيدی و نوشابه های گازدار مانند انواع نوشابه ها است.فاده می شود.  به كارگيری اين ماده سبب دادن طعم تندی به غذا شده لذا اين ماده شيميايی با توليد انبوه و با قيمتی ارزان و حجمی فراوان در دسترس می باشد. همان طور كه ذكر شد، قيمت پايين و حجم زياد توليد اين ماده، آن را در مقايسه با طعم دهنده های طبيعی نظير زنجبيل برای ایجاد طعم تندی، يا

اسید فسفرو (Phosphorous Acid) یک ترکیب با مولکول های قطبی است. که به شکل و فرم ترکیب جامد دیده می شود. این محصول کریستالی به رنگ سفید و حتی گاهاً زرد دارای طعمی شبیه به سیر است.. این ترکیب با خاصیت اسیدی خود در حلال هایی مانند آب به خوبی حل می شود. این ترکیب را با نام اسید ارتوفسفره نیز می شناسند. البته که نام IUPAC آن فسفونیک اسید می باشد.

اسيد فسفريک عمدتاٌ در توليد سديم فسفات ها و آمونيوم فسفات های جامد است.فاده می شود. سديم فسفات ها در توليد مواد موجود در شوینده ها (دترژنت ها) و مواد تصفيه كننده آب و آمونيوم فسفات های جامد، در مواد كنترل كننده آتش كاربرد دارند. از مصارف صنعتی ديگر اسيد فسفريک، می توان به سلول های سوختی اسيد فسفريک اشاره نمود. اين سلول های سوختی مزايايی از قبيل دسترسی راحت و عملكرد كامل را دارند.



( فروش ) های دیگر