تولید و ساخت اسیدفسفرو در غرب تهران

phosphorous acid-1
phosphorous acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پس از انقلاب اسلامی و با آغاز طرح های مختلف توریستی در این منطقه تهرانی ها که سعی داشتند از آب و هوای خوب و شهرسازی نوین این منطقه لذت ببرند به سمت این محله مهاجرت کردند. امروزه به لطف ساخت و سازهای گسترده و گسترش مراکز خرید مانند ایران مال ، بام لند و مرکز خرید رز این منطقه به یکی از مقاصد گردشگری در تهران تبدیل شده است.. این محله که نسبت به دیگر بخش های تهران از آب و هوای بهتری برخوردار است. دارای دو بیمارستان فوق تخصصی به نام بیمارستان تریتا و آفتاب می باشد که مشهوریت آن را بیش از حد کرده است..

تهران بزرگترین شهر ایران است. که به منطقه،  ناحیه و محله تقسیم بندی می شود. بیش از نیمی از فعالیت های اقتصادی و سیاسی کشور در پایتخت انجام می شود و بر همین اساس از اهمیت ویژه ای برخوردار است.. در این مطلب از آسمونی با محله های غرب تهران آشنا می شوید.

یکی از بخش های سمبلیک غرب تهران که زمین های آن در سال توسط محمد علی نظام مافی خریداری شد و ساخت و ساز در آن نیز بعد از انقلاب اسلامی سرعت چشمگیری به خود گرفت. این محله که به سه بخش شمالی ، جنوبی و مرکزی تقسیم می شود از شمال به حصارک ، از شرق به پونک و از غرب به شهران ختم می شود. وجود بزرگراه همت ، باکری و باکری دسترسی به آن را برای تمامی ساکنین راحت کرده و آن ها می توانند در هر شرایطی با مناطق مد نظر خود رفت و آمد کنند.


اسید فسفرو (Phosphorous Acid) یک ترکیب با مولکول های قطبی است. که به شکل و فرم ترکیب جامد دیده می شود. این محصول کریستالی به رنگ سفید و حتی گاهاً زرد دارای طعمی شبیه به سیر است.. این ترکیب با خاصیت اسیدی خود در حلال هایی مانند آب به خوبی حل می شود. این ترکیب را با نام اسید ارتوفسفره نیز می شناسند. البته که نام IUPAC آن فسفونیک اسید می باشد.

فروش اسید فسفرو تولید چین توسط شرکت بازرگانی کیمیا تجارت تات صورت می گیرد. شرکت کیمیا تجارت تات این محصول را در کیسه های کیلوگرمی عرضه می کند. شرکت کیمیا تجارت تات این توانایی را دارد که علاوه بر این محصول، سایر مواد شیمیایی مانند اسید فسفریک را با بهترین کیفیت تامین و به متقاضیان عرضه کند. برای خرید این محصول سرشار از فسفر و خرید مواد شیمیایی دیگر با مارشناسان فروش شرکت بازرگانی

(شیمی من ) در آبان سال محوریت طراحی و برنامه نویسی وبسایت و نرم افزارهای تحت وب به صورت رسمی آغاز به کار کرد . شیمی من بر پایه طراحی سایت های آگهی و نیازمندی بنا کرده است. و سعی کرده است. بهترین و ساده ترین ابزارها را برای هموطنان ایرانی و فارسی زبان تهیه و تولید نماید. .



( تولید و ساخت ) های دیگر