تولید و ساخت اسیدفسفرو در فیروزکوه

phosphorous acid-1
phosphorous acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از نظر ویژگی‌های آب و هوایی و اقلیمی، این شهرستان دارای زمستان سرد و تابستان معتدل و خنک می‌باشد. متوسط بارندگی سالانه سال ۸ در این میلی‌متر بوده و حداکثر بارندگی ساعته / و تعداد روزهای یخبندان روز می‌باشد.

با پرداخت کردن هزینه‌ای مناسب، می‌توانید در یکی از بهترین است.خرهای طبیعی اطراف تهران شنا کنید. کافی است. تصور کنید که شنا کردن در آب و هوایی خنک و به دور از شلوغی و دود و دم تهران، چه کیفی دارد تا همین حالا خود را برای این سفر آماده کنید.

از طرفی این منطقه به ناحیه گرم کویری گرمسار و از طرفی دیگر به ناحیه سرد البرز جنوبی می‌رسد. در این ناحیه، جانوران وحشی و اهلی بسیاری مانند قوچ، میش، کل، بز، کبک، پلنگ و انواع پرندگان شکاری زندگی می‌کنند که برای ادامه حیات خود به حفاظت جدی نیاز دارند.


اسيد فسفريک عمدتاٌ در توليد سديم فسفات ها و آمونيوم فسفات های جامد است.فاده می شود. سديم فسفات ها در توليد مواد موجود در شوینده ها (دترژنت ها) و مواد تصفيه كننده آب و آمونيوم فسفات های جامد، در مواد كنترل كننده آتش كاربرد دارند. از مصارف صنعتی ديگر اسيد فسفريک، می توان به سلول های سوختی اسيد فسفريک اشاره نمود. اين سلول های سوختی مزايايی از قبيل دسترسی راحت و عملكرد كامل را دارند.

اسید فسفرو (Phosphorous Acid) یک ترکیب با مولکول های قطبی است. که به شکل و فرم ترکیب جامد دیده می شود. این محصول کریستالی به رنگ سفید و حتی گاهاً زرد دارای طعمی شبیه به سیر است.. این ترکیب با خاصیت اسیدی خود در حلال هایی مانند آب به خوبی حل می شود. این ترکیب را با نام اسید ارتوفسفره نیز می شناسند. البته که نام IUPAC آن فسفونیک اسید می باشد.

در روش خشک يا حرارتی از فسفر عنصری به عنوان ماده اولیه است.فاده می شود و از اسید تولید در روش تَر بسیار خالص تر و البته گران تر است.. از اسيد فسفريک تولید شده به روش خشک برای تهیه فسفات های سديم، كلسيم، پتاسيم و آمونيوم است.فاده می گردد.



( تولید و ساخت ) های دیگر