فروش اسیدفسفرو در قرچک

phosphorous acid-1
phosphorous acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قرچک همزمان متشکل از بافت شهری و روستایی است.. در محله های قدیمی شهر بافت های فرسوده بیشتری دیده می شود. هر چقدر به سمت محله های جدید این شهر مانند شهرک طلائیه، فرهنگیان، الحدید، یاس سفید و ... میرویم، بافت شهری نوسازی شده است. و نظم و سیاق شهر سازی بیشتر به چشم می خورد. 

به لطف زحمات شهرداری قرچک و ساخت خیابان ها و بلوارهای عریض در معابر اصلی شهر، ترافیک قرچک مطلوب است.. اگرچه باز هم در ساعاتی از روز، به خصوص ساعات اولیه صبح، نزدیک غروب و ساعات پرتردد شاهد ترافیک در محله های مختلف قرچک خواهید بود.

دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..


اسید فسفرو یک ترکیب مولکولی است. و بین اتم های سازنده آن پیوند کووالانسی از نوع دوقطبی دو قطبی برقرار می باشد. همچنین پیوند هیدروژنی نیز بین این مولکول ها شکل می گیرد. در این مولکول، دو اتم هیدروژن وجود دارد که به اتم اکسیژن متصل هستند و هیدروژن اسیدی محسوب می شوند. پس این ترکیب در محیط آبی به عنوان اسیدی دو پروتونی عمل خواهد کرد. در محیط های غیر آبی نیز می توان از اتم هیدروژن متصل به اتم فسفر هم خصلت اسیدی را دریافت نمود. بنابراین با اینکه سه اتم هیدروژن در ساختار این ماده شیمیایی وجود دارد، اما اسیدی ضعیف به حساب می آید. این اسید و اسید فسفریک، اسید های حاوی فسفر هستند که کاربردهای صنعتی زیادی مانند تولید کود های شیمیایی دارند اما از نظر ساختار مولکولی متفاوت می باشند.

سپس شيرابه حاصل از راكتور ها به فيلترهای خلا دورانی افقی منتقل شده و در آنجا اسيد فسفريک از ماده جامد (کیک) جدا می شود. كيک به دست آمده گچ (ژيپس) می باشد. اسيد به دست آمده از فيلترها به وسيله تبخير كننده ها یی كه دارای مبدل های حرارتی می باشند تغليظ می شود.

بیشترین کاربرد اسید فسفرو در صعنت کود و کشاورزی می باشد. فسفات های آلی ترکیباتی هستند که انرژی لازم را برای بیشتر واکنش هایی که در سلولهای زنده رخ می دهد، فراهم می کنند. بنابراین خاک های غنی با کود های فسفاتی یا حتی کود های دارای فسفر فراوان، رشد گیاهان را افزایش می دهند. افزایش غلظت فسفات در سطح آب ها نیز رشد گیاهان آبزی را بالا خواهد برد. اضافات کود های شیمیایی می تواند باعث تحریک رشد گیاهان در آب های دریاچه ها و آب های جاری شود. پس از آنجایی که فسفر ترکیبی مهم برای رشد گیاهان است.، این محصول کاربرد فراوانی را در صنعت



( فروش ) های دیگر