فروش اسیدفسفرو در ورامین

phosphorous acid-1
phosphorous acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سفر به ورامین احتمالا با سوال وارمین کجاست، آغاز می‌شود. برای معرفی وارمین باید به سراغ موقعیت جغرافیایی این شهر برویم. ورامین در جنوب شرقی تهران قرار دارد و از سه شهر جوادآباد، قرچ وارمین و پیشوا تشکیل می‌شود. ورامین از شمال شرق با شهرستان‌های پیشوا و پاکدشت، از شمال غرب با شهرستان قرچک، از غرب با شهرستان ری و از جنوب با است.ان قم و بخش‌های از جوادآباد محدود می‌گردد. در سال‌های اخیر تعداد ویلاها و خانه‌های اجاره در ورامین به دلیل نزدیکی به است.ان قم و تهران افزایش یافته است. و  بسیار از گردشگران این مقصد را به عنوان یک مقصد یک‌روزه برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند.

ورامین در ماقبل دِیْهی بوده‌است و اکنون قَصَبه شده و دارالملک آن تومان گشته. طولش از جزایر خالدات عزکه و عرض از خط است.وا لهکط، در آب‌وهوا خوش‌تر از ری است. و در محصول پنبه و غله و میوه‌ها و مانند آن، اهل آنجا شیعه اثنی‌عشریند و تکبّر بر طبعشان غالب بود.

وجود آثار تاریخی متعدد در شهرستان ورامین نشان می‌دهد که این شهر از تاریخ پرفرازونشیبی برخوردار است.. درباره وجه تسمیه‌ نام این شهر نقل قول‌های زیادی وجود دارد. به‌عنوان مثال شهری که فریدون، به بند کشنده ضحاک در آن متولد شده است. با نام «وندیداد» در کتاب مذهبی زرتشتیان یاد شده است.. این نام شباهت زیادی به نام ورامین دارد. همچنین در کتاب اوستا و ودا، کتاب مقدس آریایی‌ها، آمده است. که سه هزار سال پیش از میلاد مسیح، برخی از آریایی‌ها بعد از گذشتن از مرو و شاهرود به نزدیکی ورامین و ری رسیدند و در این منطقه سکونت گزیدند، این امر


روش مرطوب متداول ترين روش توليد اسيد فسفريک به شمار می رود. اسيد توليدی در فرآيند تَر مستقيماً از سنگ معدن تهيه می گردد و معمولاً در حجم زياد و با هزينه زياد و درجه خلوص نه چندان بالا توليد می شود. اين نوع اسيد عمدتاً برای توليد كودهای شيميايی فسفاته به كار می رود. در صورتی كه اين اسيد خالص شود، از آن می توان برای توليد تركيبات شيميايی تجاری فسفات ها نیز است.فاده نمود. در اين فرآيند پس از خرد نمودن كانی فسفات توسط آسياب های گلوله ای كه حاوی مقداری اسيد فسفريک رقيق می باشند، شيرابه حاصله با اسيد سولفوريک درصد به مخازن واكنش منتقل می شود. اين مخازن مجهز به همزن های قوی می باشد و درجه حرارت واكنش به دقت كنترل می گردد. گازهای خروجی از راكتور به برج های جذب منتقل شده و در آنجا اسيد فلوسيليسيک (H

شرکت دفع آفات البرز بهسم با هدف تولید انواع سموم دفع آفات نباتی و کودهای کشاورزی در سال در زمینی به مساحت مترمربع، مشتمل بر آزمایشگاه، سالن های تولید، سالن های بسته بندی و انبارهای فنی نگهداری محصولات و مواد اولیه در شهرک صنعتی آراسنج شهرستان بویین زهرا تاسیس و به بهره برداری رسید.

در روش خشک يا حرارتی از فسفر عنصری به عنوان ماده اولیه است.فاده می شود و از اسید تولید در روش تَر بسیار خالص تر و البته گران تر است.. از اسيد فسفريک تولید شده به روش خشک برای تهیه فسفات های سديم، كلسيم، پتاسيم و آمونيوم است.فاده می گردد.



( فروش ) های دیگر