تولید و ساخت اسیدفسفرو در پردیس

phosphorous acid-1
phosphorous acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.

با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 

شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار


اسيد فسفريک عمدتاٌ در توليد سديم فسفات ها و آمونيوم فسفات های جامد است.فاده می شود. سديم فسفات ها در توليد مواد موجود در شوینده ها (دترژنت ها) و مواد تصفيه كننده آب و آمونيوم فسفات های جامد، در مواد كنترل كننده آتش كاربرد دارند. از مصارف صنعتی ديگر اسيد فسفريک، می توان به سلول های سوختی اسيد فسفريک اشاره نمود. اين سلول های سوختی مزايايی از قبيل دسترسی راحت و عملكرد كامل را دارند.

اسید فسفرو یک ترکیب مولکولی است. و بین اتم های سازنده آن پیوند کووالانسی از نوع دوقطبی دو قطبی برقرار می باشد. همچنین پیوند هیدروژنی نیز بین این مولکول ها شکل می گیرد. در این مولکول، دو اتم هیدروژن وجود دارد که به اتم اکسیژن متصل هستند و هیدروژن اسیدی محسوب می شوند. پس این ترکیب در محیط آبی به عنوان اسیدی دو پروتونی عمل خواهد کرد. در محیط های غیر آبی نیز می توان از اتم هیدروژن متصل به اتم فسفر هم خصلت اسیدی را دریافت نمود. بنابراین با اینکه سه اتم هیدروژن در ساختار این ماده شیمیایی وجود دارد، اما اسیدی ضعیف به حساب می آید. این اسید و اسید فسفریک، اسید های حاوی فسفر هستند که کاربردهای صنعتی زیادی مانند تولید کود های شیمیایی دارند اما از نظر ساختار مولکولی متفاوت می باشند.

فروش اسید فسفرو تولید چین توسط شرکت بازرگانی کیمیا تجارت تات صورت می گیرد. شرکت کیمیا تجارت تات این محصول را در کیسه های کیلوگرمی عرضه می کند. شرکت کیمیا تجارت تات این توانایی را دارد که علاوه بر این محصول، سایر مواد شیمیایی مانند اسید فسفریک را با بهترین کیفیت تامین و به متقاضیان عرضه کند. برای خرید این محصول سرشار از فسفر و خرید مواد شیمیایی دیگر با مارشناسان فروش شرکت بازرگانی



( تولید و ساخت ) های دیگر