تولید و ساخت اسیدفسفریک در بازار لاله زار

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از اسید هومیک در صنایع تولید مواد شوینده، تصفیه آب، بلیچینگ، مواد معدنی، تولید کودهای شیمیایی، صنایع غذایی ( به عنوان طعم دهنده)، ریخته‌گری، آبکاری و روکش سطوح فلزات، روکش بتن، تنظیم PH و میزان اسیدیته، تولید خوراک دام، داروسازی، دندانپزشکی و تولید کربن فعال کاربرد دارد.

اسید فسفریک را می توان به دو روش حرارتی و روش تر تولید نمود. روش حرارتی محصولی با درجه خلوص بالا تولید میکند و قیمت تمام شده آن نیز نسبت به روش تر بالاتر است.. فسفریک اسید تولید شده به روش تر را بیشتر برای تولید کودهای شیمیایی و خوراک دام و طیور به کار می برند و البته از طریق تصفیه این اسید می توان آن را برای گرید خوراکی مناسب نمود.

کاربرد عمده و اصلی اسید فسفریک صنعتی در صنایع مهمی مانند صنایع دارویی، کود و کشاورزی و همچنین سموم و نیز مکمل های غذایی مربوط به دام و طیور است.. بعلاوه از این اسید در تولید فراورده های غذایی و نیز نوشابه های گازدار است.فاده می کنند. فسفریک اسید صنعتی در تمیز کردن سطوح و نیز جرم گیری آنها، انواع پاک کننده و در تصفیه پساب نقش دارد. این اسید ضعیف در ضد حریق سازی سطوح به عنوان عامل بازدارنده اشتعال کاربرد دارد. نکته مهم و جالب اینکه از اسید فسفریک با درصد خلوص درصد برای ترمیم کامپوزیت های دندانپزشکی بهره می برند.



( تولید و ساخت ) های دیگر