تولید و ساخت اسیدفسفریک در جنوب تهران

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جنوب تهران بزرگترین بخش پایتخت است. که شامل منطقه آن نیز میشود . بیشتر ساکنین آنرا سطح متوسط جامعه تشکیل میدهند . جنوب تهران همچنین بعنوان قدیمی ترین بخش تهران در کنار مرکز تهران شناخته میشود چرا که شهر تهران در گذشته محدود به اراضی جنوب تهران امروزی میشده است. و شکل گیری پایتخت نیز از همین ناحیه آغاز شده است. . امروزه همزمان با گسترش امکانات شهری در پایتخت و وفور وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس ، مترو و brt در جنوب تهران ، اتصال آن به محله های

از مناطق بیست و دوگانه شهر تهران، مناطق ،۸،،،۵ و را مناطق جنوبی تهران می‌گویند. این قسمت از شهر در سال‌های دور به علت فقدان امکانات، به عنوان پایین‌شهر خطاب می‌شد. متاسفانه هنوز هم عده‌ای چنین دیدی به جنوب تهران دارند. اما این دیدگاه به هیچ وجه درست نیست.

یاخچی آباد که یکی از محله های مشهور منطقه تهران می باشد امروزه بیشتر به دلیل مدرن سازی سریع که در آن آغاز شده است. شناخته می شود. این محله که در جنوب نازی آباد قرار گرفته از شمال به خیابان تولایی و از جنوب به بزرگراه آزادگان ختم می شود و بسیاری از افرادی که در آن زندگی می کنند آذری زبانانی هستند که از شهرهای شمال غربی کشور مهاجرت کرده و در آنجا سکونت گزیده اند. یاخچی در زبان آذری به معنی خوب و یا زیبا می باشد که به فضاهای سبز پیشین قرار گرفته در این منطقه اشاره دارد. از طرفی بسیاری از افراد عنوان می‌کنند اسم اصلی این منطقه یاغچی‌آباد می باشد به معنی منطقه ای که تحت تأثیر کارخانه روغن سازی نام گذاری شده است..


فروش اسید فسفریک صنعتی تولید چین در گالن های کیلوگرمی توسط شرکت بازرگانی کیمیا تجارت تات صورت می پذیرد. این محصول با میزان خلوص درصد به فروش می رسد. همواره شرکت کیمیا تجارت تات محصولات وارداتی با کیفیت را به متقاضیان عرضه می کند. از آنجایی که محصولات واردات از جمله اسید فسفریک تحت تاثیر قیمت ارز هستند، برای خرید اسید فسفریک صنعتی و نیز انواع مواد شیمیایی وارداتی با کارشناسان فروش شرکت

اسید فسفریک صنعتی درصد (Phosphoric acid) ترکیبی غلیظ و فاقد رنگ و بو است. که علاوه بر غیرفراری، در دمای محیط غیرفعال نیز می باشد. ترکیب خالص آن به فرم جامد و بی رنگ است.. علاوه بر ویژگی هایی که ذکر شد، این اسید سمی و اشتعال پذیر نیست. این اسید در صورت مواجهه با آلدهیدها، الکلها، کتونها، فنولها، است.رها و نیز سولفیدها تجزیه می شود و می تواند بخارات سمی را آزاد کند. همانطور که توضیحات این محصول آمده، در آزمایشگاه های شیمی آن را با خلوص درصد تولید می کنند. ایبد فسفریک دارای دو نوع صنعتی و خوراکی می باشد که آن را در گالن های مخصوص به مشتریان آنها عرضه می کنند. این اسید یکی از پرمصرف ترین و پرکاربردترین مواد شیمیایی در سطح جهانی است.. بطوریکه در میان اسیدها در جایگاه دوم و پس از سولفوریک اسید قرار دارد.

به علاوه این ماده به عنوان منبع فسفر ماده اولیه تولید کودهای شیمیایی فسفاته است.. فسفر که از مهمترین عناصر مورد نیاز برای رشد گیاهان به شمار می رود از طریق کود های شیمیایی فسفر دار یا فسفاته تامین میشود. این ماده به نمک که در تهیه کود هایی از جمله سوپر فسفات (TSP) دی آمونیوم فسفات (DAP) و مونو آمونیوم دی هیدروژن فسفات (MAP)  کاربرد دارند تبدیل می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر