تولید و ساخت اسیدفسفریک در دیزین

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیست مبتدی، بالای رستوران چشمه و در شمال شرق مجموعه قرار گرفته است.. آموزش اسکی و تمرین افراد مبتدی،‌ در این پیست صورت می‌گیرد. در این پیست می‌توانید به تله‌اسکی مبتدی دیزین نیز دسترسی داشته باشید. طول این تله‌اسکی، ۵ متر و ارتفاع آن، متر است..

قیمت منوی رستوران لوتوس دیزین نسبت به کیفیت بالای غذا مناسب است.. و بخش‌های مختلف این رستوران نیز به لحاظ دکوراسیون متفاوتند اما شاید یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های رستوران لوتوس که در کیلومتری پیست دیزین تهران قرار دارد، نزدیکی و دسترسی آن به هتل گاجره  است. این هتل یکی از معروف‌ترین هتل های دیزین به حساب می‌آید.

پیست دیزین فقط مختص زمستان نیست و در تابستان نیز می‌توانید به پیست چمن آن سر بزنید. برای کسانی که می‌خواهند از هوای زمانی و دمای منفی درجه سانتی‌گراد لذت ببرند، سرزدن به پیست دیزین در فصل پاییز و زمستان، بهترین انتخاب است..


گرید غذایی برای اسیدی کردن غذا ها و نوشیدنی ها مانند مرباها است.فاده می شود و طعم تند و ترشی به غذا ها می دهد. یکی از کاربردهای این ماده در صنایع غذایی برای نوشیدنی های گازدار می باشد. اکثر ما با نوشابه های گاز دار کولا آشنا هستیم. در تولید این نوشابه ها از این اسید است.فاده می شود.

در روش حرارتی یا خشک، فسفر عنصری در مجاورت هوای اضافی به اکسید فسفر تبدیل می شود. این اکسید با جذب گرمای نهان سوخت و هیدراته شدن، اسید فسفریک را تولید می نماید. نکته قابل توجه این است. که غلظت اسید حاصل به میزان آب مصرف شده و میزان قدرت خنک کنندگی سیستم وابسته است..

اسید فسفریک یکی از پرکاربردترین مواد شیمیایی است. که دارای فرمول شیمیایی HPO می‌باشد. این ماده انواع مختلفی دارد که پر کاربردترین آن‌ها ارتوفسفریک اسید است.. بخش عمده اسید فسفریک تولید شده (در حدود %) برای مصارف کشاورزی به کار می رود، بخش دیگر (در حدود %) آن به عنوان افزودنی در پاک کننده‌ها، تولید حشره‌کش‌ها و به عنوان افزودنی خوراک دام و مابقی (%) به صورت خوراکی (نوشابه های گاز دار) است.فاده می‌شود. روش تولید صنعتی این اسید از اضافه شدن این ماده به سنگ فسفات ایجاد می‌شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر