تولید و ساخت اسیدفسفریک در رودهن

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بخش شمالی رودهن که با است.ان مازندران هم‌جوار است.، منطقه‌ای ییلاقی به حساب می‌آید و زمستان‌های پربارشی را پشت سر می‌گذارد. به طور کلی رودهن منطقه‌ای خوش آب‌و‌هوا محسوب می‌شود و هوای آن برخلاف شهر تهران در اغلب روزهای سال پاک و تمیز است..

رودهن نام شهری در شهرستان دماوند تهران است. که سرسبزی شمال را با کویر پیوند می‌زند. رودهن از شمال با آمُل مازندران و از جنوب با کوه‌ها و کویرهای ورامین و پاکدشت هم‌مرز است.. همچنین از مغرب به شهرستان پردیس و شمیرانات می‌رسد و از شرق نیز به مرکز دماوند محدود می‌شود. رودهن به جاده‌های هراز و فیروزکوه نزدیک است. و در راه سفر به است.ان‌های شمالی می‌توانید از رودهن زیبا نیز دیدن کنید. رودهن از آبعلی کیلومتر و از بومهن ۸ کیلومتر فاصله دارد.

رودهن دارای لهجه و گویش‌های مختلفی است.، گویش مردم در شهر رودهن آذری و در شهر آبعلی مازندرانی است.. روستاهای مهرآباد و گلاهک نیز به گویش ترکی یا همان آذری، روستاهای وسکاره، جورد و آردینه هم به گویش مازندرانی و روستای چناران (چنار غرب سابق) به گویش لری صحبت می‌کنند.


اسید فسفریک (HPO) پیشروترین اسید معدنی است. که از نظر ارزش تولید تولید و مصرف می‌شود و بعد از اسید سولفوریک، از نظر حجم، دومین اسید معدنی است.. بیشترین کاربرد آن در ساخت مواد شیمیایی فسفات است. که عمدتاً به عنوان حامل مقادیر فسفر در کود‌ها مصرف می‌شوند. است.فاده در تولید خوراک دام در درجه دوم اهمیت قرار دارد.

این ماده که دارای قابلیت بالایی در جرم گیری و پاک سازی سطوح دارد و در دندان پزشکی هم برای جرم گیری و پاک سازی عاج یا مینای دندان به منظور اماده سازی قبل از درمان است.فاده میشود. اکثر خمیر دندان هایی که به عنوان سفید کننده شناخته میشوند حاوی این ماده هستند.

نام دیگر اسید فسفریک، اورتوفسفریک است. و اسید معدنی است. که فرمول شیمیایی آن HPO است.. در این جا سوالی پیش می آید که کاربرد اسید فسفریک صنعتی چیست؟ در جواب این سوال باید گفت که یکی از پرکاربرد ترین، مفید ترین و مهم ترین نوع اسیدها در صنایع مختلفی اعمم از غذایی، کشاورزی، دارویی، آرایشی و تصفیه نساجی و پساب ها است.. همان طور که می دانید از سنگ های فسفات، فرم خامشان است.خراج می شود. این نوع اسیدها چگالی . گرم در میلی لیتر و نقطه ذوب / است..



( تولید و ساخت ) های دیگر