فروش اسیدفسفریک در شرق تهران

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.

یکی از قدیمی ترین و شاید منحصر به فرد ترین خیابان های تهران خیابان دماوند می باشد که توانسته سه منطقه مختلف را به هم متصل کند. محله دماوند که بیشتر به دلیل وجود همین خیابان شناخته می شود یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین بافت ها را به خود اختصاص داده و از نظر بسیاری کارشناسان در صورت بروز زلزله فاجعه گسترده در آن رخ خواهد داد. دسترسی به این خیابان بسیار ساده بوده و شما می توانید از طریق خطوط ، و بی آر تی در آن تردد کنید.

محله های شرق تهران که تراکم بسیار زیادی در این بخش دارد، منطقه را نیز تشکیل داده است.. این منطقه از جمله مناطق مشهور پایتخت بوده که با وجود محله های شرق تهران در تراکم بالا، بسیاری از جاذبه های گردشگری، تفریحی، و همچنین فرهنگی و مذهبی را درون خود قرار داده است.. منطقه از جمله مناطق مرزی شهر تهران می باشد که از شمال با خیابان پیروزی، از جنوب با خیابان خاوران، از شرق با بزرگراه بسیج و همچنین از غرب با خیابان شهریور همسایگی دارد. جالب است. بدانید که منطقه شهر تهران دارای محله می باشد که هر کدام از آن ها به تنهایی دارای جاذبه های گردشگری متنوع و متفاوتی می باشد. برای آشنایی بیشتر با محله های شرق تهران موجود در منطقه و همچنین بخش های مختلف آن، ادامه مطلب را مطالعه کنید.


اسید فسفریک یک اسید آلی شیمیایی است. که کاربرد‌های زیادی در صنعت دارد. از این ماده در محصولاتی مانند کود‌ها، دارو‌ها، کود‌ها، صنعت دندانپزشکی و … است.فاده می‌شود. این اسید به سه روش مرطوب، خشک و فرآیند حرارتی تولید می‌شود. برای خرید فسفریک صنعتی و اطلاع از قیمت این محصول می‌توانید با شماره موجود در سایت

فسفریک اسید معدنی حاوی یک اتم فسفر، چهار اتم اکسیژن و سه اتم هیدروژن می باشد و به شکل متراکم هنگام تماس با فلزات، گاز هیدروژن قابل اشتعال آزاد می کند و در صورت آتش سوزی، اکسیدهای فسفر خورنده و خطرناک تولید می کند. فسفریک اسید ضعیف اگر به شکل محلول در آید، به یون های فسفات و فسفیت تبدیل می شود.

فروش اسید فسفریک صنعتی تولید چین در گالن های کیلوگرمی توسط شرکت بازرگانی کیمیا تجارت تات صورت می پذیرد. این محصول با میزان خلوص درصد به فروش می رسد. همواره شرکت کیمیا تجارت تات محصولات وارداتی با کیفیت را به متقاضیان عرضه می کند. از آنجایی که محصولات واردات از جمله اسید فسفریک تحت تاثیر قیمت ارز هستند، برای خرید اسید فسفریک صنعتی و نیز انواع مواد شیمیایی وارداتی با کارشناسان فروش شرکت



( فروش ) های دیگر