فروش اسیدفسفریک در شمال تهران

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همانگونه که پیش از این نیز در مقاله محله های غرب تهران اشاره کرده بودیم ، به صورت کلی تهران به چهار منطقه تقسیم می شود. از میان این چهار منطقه شمال تهران با وجود اینکه کمترین میزان جمعیت را در خود جای داده است. ولی از نظر اتقصادی بیشترین میزان سرمایه در آنجا تجمع کرده است.. محله های این بخش از تهران دارای فرهنگ ، ساختار و شرایط منحصر به فردی هستند بر روی کیفیت زندگی در این محله ها تاثیر بسزایی گذاشته است.. محله های شمالی تهران که تعداد آن ها نسبت به غرب به مراتب بیشتر می باشد (این مسئله ناشی از تفکیک بندی و دسته بندی متفاوت شمال تهران می باشد) از آن رو ما در وب سایت هومتیک قصد داریم ابتدا برای شما جدولی از تمامی این محله ها ایجاد کرده و سپس از نقطه نظر تاریخی نگاهی به مهم ترین محله های شمال تهران می اندازیم.

محله نارمک تهران که به محله صد میدان معروف است.، دارای / کیلومتر مربع مساحت و سه ناحیه شهری است.. ۸ هزار و خانوار با هزار و نفر جمعیت دارد. این منطقه یکی از قدیمی‌ترین مناطق تهران است. که در قدیم، نام آن ده نارمک بوده‌است، یکی از مناطق خوش آب و هوا و سردسیری تهران به‌شمار می‌رود. این محله که در ضلع شمالی محله

امینه اقدس را می توان به عنوان اولین فرد در نظر گرفت که اهمیت محله اقدسیه را به خوبی درک کرده بود. او این محله را به عنوان هدیه ازناصرالدین شاه دریافت کرد و بعد از اتفاقات سیاسی تا زمان پهلوی دوم این زمین ها تنها کاربری کشاورزی داشت ولی پس از این زمان افراد پولدار ارزش این بخش را دانسته و ساخت و ساز در آن را آغاز کردند. این محله امروزه بافت سنتی خاصی دارد و در کنار همین بافت خانه های لوکس و مدرنی نیز دیده می شود.


در کشور ما از اثر اسید سولفوریک بر کانی ها، اسید فسفر حاصل می شود. فسفر و آرسنیک در (گروه ۵) جدول تناوبی هستند و در کانی های مختلف نیز وجود دارند ولی درصد خلوص آنها مختلف است.. تولید اسید فسفریک به روش احتراق فسفر خالص راه حلی مناسب ولی گران قیمت است.. فلوئور نیز دارای سمیت بوده و جزو کانی‌ های آپاتیت به شمار می رود.

این ماده به منظور کاهش سختی آب در آب هایی که حاوی یون های فلزاتی نظیر منیزیم و کلسیم هستند است.فاده می شود. به این منظور در تولید محصولات شوینده از این ماده است.فاده میشود تا در هنگام شستشو با حذف یون ها مانع از ایجاد رسوبات حاصل از واکنش مواد شوینده با یون های فلزی که بر روی سطح پارچه ایجاد لکه می کنند شود.

در حالت عادی این ترکیب شیمیایی نسبتا پایدار است.. اما به دلیل خاصیت خورندگی آن، از تماس مستقیم آن با مواد فلزی مانند فولاد و آلومینیوم خودداری نماییم. همچنین از تماس مستقیم با مواد قلیایی قوی مانند سدیم هیدروکسید به دلیل واکنش پذیری بالا بهتر است. خودداری نماییم. تماس این اسید با اکسنده های قوی مانند پرکلریک اسید احتمال انفجار و آتش سوزی را افزایش می دهد.



( فروش ) های دیگر