تولید و ساخت اسیدفسفریک در شهر جدید اندیشه

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.


کاربرد عمده و اصلی اسید فسفریک صنعتی در صنایع مهمی مانند صنایع دارویی، کود و کشاورزی و همچنین سموم و نیز مکمل های غذایی مربوط به دام و طیور است.. بعلاوه از این اسید در تولید فراورده های غذایی و نیز نوشابه های گازدار است.فاده می کنند. فسفریک اسید صنعتی در تمیز کردن سطوح و نیز جرم گیری آنها، انواع پاک کننده و در تصفیه پساب نقش دارد. این اسید ضعیف در ضد حریق سازی سطوح به عنوان عامل بازدارنده اشتعال کاربرد دارد. نکته مهم و جالب اینکه از اسید فسفریک با درصد خلوص درصد برای ترمیم کامپوزیت های دندانپزشکی بهره می برند.

فسفر به طور طبیعی در بسیاری از غذاها یافت می شود و از این اسید به عنوان افزودنی است.فاده می شود، بنابراین اکثر افراد به اندازه کافی در رژیم غذایی خود است.فاده می کنند. بدن شما به فسفر احتیاج دارد اما مقدار زیاد آن می تواند مشکلاتی ایجاد کند. مطالعات نشان می دهد که مصرف زیاد فسفر می تواند شما را در معرض خطر پوکی است.خوان و بیماری های قلبی قرار دهد.

همان طور که گفتیم اسید حاصل از روش تر درصد خلوص پایینی دارد و به همین دلیل برای است.فاده در صنایع غذایی مناسب نیست. برای اینکه بتوان از فسفریک اسید تولید شده به روش مرطوب در گرید خوراکی نیز است.فاده نمود می بایست فرایند خالص سازی را برای آن درنظر گرفت. روش های مختلفی بدین منظور وجود دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می نماییم.



( تولید و ساخت ) های دیگر