فروش اسیدفسفریک در شهر جدید اندیشه

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).


در ساخت آسپرین، اسید فسفریک به دلیل دارا بودن یون هیدروژن فراوان و آلایندگی کمتر نسبت به اسیدهای دیگر به عنوان کاتالیزگر مناسبی معرفی شده است.. دیگر کاربرد این اسید در پزشکی به عنوان عامل تمیزکننده و زبر کننده سطح دندان به ویژه برای بخش هایی از دندان که وسایل دندانپزشکی در آن به کار رفته، است..

اسید فسفریک (HPO) پیشروترین اسید معدنی است. که از نظر ارزش تولید تولید و مصرف می‌شود و بعد از اسید سولفوریک، از نظر حجم، دومین اسید معدنی است.. بیشترین کاربرد آن در ساخت مواد شیمیایی فسفات است. که عمدتاً به عنوان حامل مقادیر فسفر در کود‌ها مصرف می‌شوند. است.فاده در تولید خوراک دام در درجه دوم اهمیت قرار دارد.

این ماده که دارای قابلیت بالایی در جرم گیری و پاک سازی سطوح دارد و در دندان پزشکی هم برای جرم گیری و پاک سازی عاج یا مینای دندان به منظور اماده سازی قبل از درمان است.فاده میشود. اکثر خمیر دندان هایی که به عنوان سفید کننده شناخته میشوند حاوی این ماده هستند.



( فروش ) های دیگر