تولید و ساخت اسیدفسفریک در شهر سنگ تهران

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از چالش‌هایی که خریداران سنگ های ساختمانی در تهران نیز با آن مواجه هستند، جستجوی مراکز خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی می باشد. فرقی نمی کند که به دنبال مرمت و بازسازی بنای خود باشید یا برای ساخت پروژه های خود نیاز به خرید 

در بازار سنگ شمس آباد می توان کیلومترها زیبایی طبیعی برآمده از دل کوه ها و اعماق ناشناخته زمین را، یک جا از نظر گذراند، بی آنکه زمانی به بیهودگی سپری شده باشد؛ چرا که با حضور در این بازار بزرگ سنگ، علاوه بر لذت تلفیق صنعت انسانی و هنر طبیعی، بدون شک، سنگ مورد نظر خود را نیز خواهید یافت.

تولید کننده انواع سنگ در شهر سنگ تولید کننده انواع سنگ در شهر سنگ تولید کننده انواع سنگ های ساختمانی تولید کننده انواع سنگ های ساختمانی تولید کننده انواع سنگ تولید کننده انواع سنگ های تزئینی شهر سنگ تولید کننده سنگ تزئینی تولید کننده انواع سنگ نما تولید کننده سنگ نما و کف شهر سنگ تولید کننده انواع سنگ های ساختمانی در شهر سنگ تولید کننده سنگ های ساختمانی تولید کننده سنگ های تزئینی پخش کننده سنگ های ساختمانی پخش کننده سنگ نما و کف پخش کننده انواع سنگ در شهر سنگ پخش کننده انواع سنگ ساختمانی در شهر سنگ مجتمع تولیدی شهر سنگ شهر سنگ مجتمع تولیدی شهر سنگ در باقرشهر تولید و فرآوری انواع و اقسام سنگ تولید و فرآوری سنگ های ساختمانی تولید و فرآوری سنگ های تزئینی تولید و فرآوری سنگ های نما و کف تولید و فرآوری سنگ های ساختمانی در شهر سنگ تولید سنگ های ساختمانی تولید سنگ های تزئینی تولید سنگ های نما و کف شهر سنگ تولید سنگ های ساختمانی در شهر سنگ تولید سنگ های تزئینی در شهر سنگ تولید سنگ های نما و کف در شهر سنگ


این ماده در صنعت بزرگ کشاورزی نیز کاربرد دارد، همان‌طور که در بخش‌های قبلی اشاره شد، از مهم‌ترین کاربردهای این اسید، است.فاده از آن در صنعت کشاورزی و در بخش تولید کودهای فسفاتی برای رشد گیاهان است.. علاوه بر این در صنعت اسلحه‌سازی برای جلوگیری از زنگ‌زدگی آهن یا فولاد و در ساخت مدارهای الکتریکی نیز کاربرد دارد. در ادامه لیستی از سایر کاربردهای اسید فسفریک در صنعت ارائه خواهد شد.

کاربرد عمده و اصلی اسید فسفریک صنعتی در صنایع مهمی مانند صنایع دارویی، کود و کشاورزی و همچنین سموم و نیز مکمل های غذایی مربوط به دام و طیور است.. بعلاوه از این اسید در تولید فراورده های غذایی و نیز نوشابه های گازدار است.فاده می کنند. فسفریک اسید صنعتی در تمیز کردن سطوح و نیز جرم گیری آنها، انواع پاک کننده و در تصفیه پساب نقش دارد. این اسید ضعیف در ضد حریق سازی سطوح به عنوان عامل بازدارنده اشتعال کاربرد دارد. نکته مهم و جالب اینکه از اسید فسفریک با درصد خلوص درصد برای ترمیم کامپوزیت های دندانپزشکی بهره می برند.

هنیگ برند کیمیاگر آلمانی در سال فسفر را کشف کرد. او توانست بقایای ادرار را روی کوره گرم کند تا جایی که رنگ آن قرمز شود. او مایع را در یک شیشه ریخته و روی آن را پوشاند، سپس این ماده به رنگ سبز تبدیل شد. ماده به دست آمده فسفر بود كه به یونانی به معنی (نوربر) است.. او محصول خود را مخفی نگه داشت و از آن برای تولید طلا است.فاده کرد که این موضوع از فواید و مضرات اسید است.. فسفر همچنین می تواند ماده ای محرک باشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر