فروش اسیدفسفریک در شهرک صنعتی شمس آباد

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


عملیات اجرایی شهرک صنعتی شمس‌آباد در سال با وسعتی بالغ بر سه هزار هکتار به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی ایران و خاورمیانه پایه‌گذاری گردید. در حال حاضر کلیه زمین‌های صنعتی آن با قرار داد منعقده واگذار گردید که در حال حاضر تعداد واحدهای صنعتی فعال در این شهرک بالغ بر واحد صنعتی بوده و وسعت زمین‌های صنعتی به دوبخش با مقدار هکتار آن طرح موجود و ۸ هکتار آن در طرح توسعه است..

در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در


از این اسید  به عنوان ماده ای اسیدی است.فاده می شود تا طعم ملایم خود را به كولاها بدهد. دلیل است.فاده از این اسید در کولا در واقع اسیدی تر بودن آن نسبت به آبلیمو یا سرکه است.! برای پوشاندن و تعادل اسیدیته آن از مقدار زیادی شکر است.فاده می شود.

گرید غذایی برای اسیدی کردن غذا ها و نوشیدنی ها مانند مرباها است.فاده می شود و طعم تند و ترشی به غذا ها می دهد. یکی از کاربردهای این ماده در صنایع غذایی برای نوشیدنی های گازدار می باشد. اکثر ما با نوشابه های گاز دار کولا آشنا هستیم. در تولید این نوشابه ها از این اسید است.فاده می شود.

در صنعت تولید مواد شوینده از فسفریک صنعتی به‌وفور است.فاده می‌شود چرا که سختی آب با مواد شوینده رسوب‌هایی را ایجاد می‌کند که قابلیت حل شدن را ندارند و درنهایت به لک شدن لباس می‌انجامد. وجود اسید فسفریک صنعتی در مواد شوینده سختی آب را کاهش داده و عملکرد مواد شوینده را بهبود می‌بخشد.



( فروش ) های دیگر