تولید و ساخت اسیدفسفریک در شهرک صنعتی قرچک

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


گرید غذایی برای اسیدی کردن غذا ها و نوشیدنی ها مانند مرباها است.فاده می شود و طعم تند و ترشی به غذا ها می دهد. یکی از کاربردهای این ماده در صنایع غذایی برای نوشیدنی های گازدار می باشد. اکثر ما با نوشابه های گاز دار کولا آشنا هستیم. در تولید این نوشابه ها از این اسید است.فاده می شود.

در حالت عادی این ترکیب شیمیایی نسبتا پایدار است.. اما به دلیل خاصیت خورندگی آن، از تماس مستقیم آن با مواد فلزی مانند فولاد و آلومینیوم خودداری نماییم. همچنین از تماس مستقیم با مواد قلیایی قوی مانند سدیم هیدروکسید به دلیل واکنش پذیری بالا بهتر است. خودداری نماییم. تماس این اسید با اکسنده های قوی مانند پرکلریک اسید احتمال انفجار و آتش سوزی را افزایش می دهد.

می توان گفت روش متداول تولید اسید فسفریک در جهان روش تر است. که در آن ماده اولیه سنگ معدن بوده و تولید در حجم بالا و درجه خلوص پایین انجام می شود. در روش تر از واکنش اسید سولفوریک با سنگ فسفات است.خراج شده از معدن و خرد کردن آن (این سنگ به شکل فلوئور و آپاتیت است.) ، فسفریک اسید و گچ حاصل می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر