فروش اسیدفسفریک در غرب تهران

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از بخش های سمبلیک غرب تهران که زمین های آن در سال توسط محمد علی نظام مافی خریداری شد و ساخت و ساز در آن نیز بعد از انقلاب اسلامی سرعت چشمگیری به خود گرفت. این محله که به سه بخش شمالی ، جنوبی و مرکزی تقسیم می شود از شمال به حصارک ، از شرق به پونک و از غرب به شهران ختم می شود. وجود بزرگراه همت ، باکری و باکری دسترسی به آن را برای تمامی ساکنین راحت کرده و آن ها می توانند در هر شرایطی با مناطق مد نظر خود رفت و آمد کنند.

شهرک غرب در شمال غربی شهر تهران و در منطقه شهرداری این شهر قرار دارد .  این محله از شمال به سعادت آباد از غرب به بزرگراه یادگار امام از شرق به بزرگراه چمران و از جنوب به بزرگراه شهید همت متصل می شود . در ادامه این مقاله می خواهیم از دلیل محبوبیت این محله و شاخص های اصلی آن برای شما صحبت کنیم لطفا ما را تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید.

پونک در شمال غربی تهران قرار گرفته و یکی از محبوب‌ترین محله‌های غرب تهران به حساب می‌آید. بخش اعظم محله پونک جزء شهرداری منطقه ۵ است. و بخشی دیگر جزء منطقه . پونک از قدیمی‌ترین محله‌های تهران به حساب می‌آید، و حتی گفته می‌شود ده پونک قدمتی بیش از ۸ سال داشته. به هر حال امروز پونک به عنوان یکی بهترین نقاط غرب تهران شناخته می‌شود.


پس از تحویل اسید فسفریک صنعتی از شرکت کیمیا تجارت تات، آنرا بر طبق اصول زیر انبار کنید. محل نگهداری آن، بایستی خشک و خنک، به دور از تابش مستقیم نور خورشید و مجاورت با مواد قابل اشتعال باشد. پیشنهاد می شود که تا قبل از مصرف محلول، آن را از بسته بندی شرکت تولیدی خارج نکنید و همچنین در بازه های زمانی معین بسته بندی ها را از نظر وجود نشتی به طور مرتب چک کنید.

نمک های فسفریک اسید شامل کلسیم هیدروژن فسفات، آمونیوم فسفات و مخلوطی از نمک های دیگر هستند که در کودهای شیمیایی مصرف می شوند. سایر نمک های پلی فسفات سدیم، دی فسفات تترا پتاسیم و فسفات های کلسیم در موارد غیر کودی کاربرد دارند.

در محلول آبی، این اسید با داشتن سه اتم هیدروژن یونیزه مانند یک اسید تری پروتیک رفتار می کند. یون های هیدروژن به ترتیب از بین می روند. یک اسید بسیار ضعیف نمک های این اسید می توانند با جایگزینی یک، دو یا سه یون هیدروژن تشکیل شوند.



( فروش ) های دیگر