فروش اسیدفسفریک در فیروزکوه

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای رسیدن به این غار، یک پیاده‌روی یک ساعت و نیمه در پیش دارید. حدود ساعت باید در روستای هرانده و از میان باغ‌ها و زمین‌های سرسبز عبور کنید تا به دامنه کوهی برسید که غار بورنیک بالای آن قرار دارد. برای رسیدن به غار، نیم ساعت دیگر در کنار رودخانه طی می‌کنید تا به مقصد برسید.

اولین راه آهنی که در ایران احداث شد از شاهی یا همان قائم‌شهر کنونی تا بندر شاه یا همان بندر ترکمن امروزی می‌رفت. بعد از راه افتادن اولین قطار از ساری تا بندر ترکمن، پروژ‌ه‌های بیشتر و وسیع‌تری در سطح کشور شروع به کار کرد که راه آهن البرز یکی از آن‌ها بود.

به این روستا که بروید، می‌توانید از طریق دو مسیر جاده لاسک و یا مسیر امامزاده خوشنام، پیاده‌روی ماجراجویانه خود در روستا را آغاز کنید. برای رسیدن به امامزاده خوشنام، دو راه پیش رو دارید که یکی از محله کشک ریز عبور می‌کند و دیگری، جاده لاسک است..


فسفر یکی از عناصر ضروری برای رشد گیاه است. که این اسید یکی از بزرگترین منابع آن به شمار می رود. این کود در مقایسه با سایر کودهای فسفاته کنترل و است.فاده دشوارتری دارد، اما علاوه بر تامین فسفر، می تواند برای تنظیم pH خاک نیز به کار رود.

فسفریک اسید با اینکه اسیدی قوی نیست اما رعایت نکات ایمنی در مورد اسید فسفریک صنعتی لازم است.. چرا که محلول های با خلوص درصد این ترکیب می توانند پوست را به شدت تحریک کنند. علاوه بر پوست این قابلیت را دارند تا چشم را تحت تاثیر قرار دهند و به آن نیز آسیب زنند. در خصوص ذخیره و نگهداری این اسید باید دمای محیط دمایی کمتر از درجه سانتیگراد باشد. بعلاوه باید توجه کرد که در دماهایی پایین تر از دمای درجه سانتیگراد، این اسید ضعیف به حالت مایعی بسیار سرد ملاحظه می شود که حتی در خیلی از موارد منجمد نمی گردد.

برای این که نوشیدنی ها و مواد غذایی حالت اسیدی داشته باشند همراه با گریدهای غذایی از اسید فسفریک است.فاده می کنند و به آن ها طعم ترش و تندی می دهد ولی باید حواستان باشد که از آن ها زیاد است.فاده نکنید زیرا باعث فرسایش دندان ها می شود و برای افرادی که سنگ کلیه دارند اصلا مناسب نیست.



( فروش ) های دیگر