تولید و ساخت اسیدفسفریک در قرچک

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کشف بسیاری از کوره‌های متعدد تولید سفال و نیز پیدا شدن چرخ سفالگری با است.وانه ای از شاخ حیوانات در تپه پردیس قرچک متعلق به دوره سیلک دو، هزاره پنجم پیش از میلاد جامعه باستان‌شناسی فلات مرکزی را با اسرار بسیاری از زندگی آن دوران روبرو کرد.

دلیل اصلی شکل‌گیری قرچک، کوره پزی‌های آن است.. قرچک در سال ۵۵ به شهر تبدیل شد که علت اصلی توسعه آن، وجود کوره‌پزخانه‌های زیادی بود که در این منطقه وجود دارد. قرچک به دلیل خاک مرغوب همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد.

به گفته بسیاری از باستان شناسان و محققانی که در تپه پردیس فعالیت کرده‌اند، این منطقه یکی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی است. که تمدن بشری را در عصری نشان می‌دهد که انسان با درک صحیح از زندگی گروهی، به ساخت ابزارهای زندگی متمدن روی آورده‌است.


صنعت فسفات از اواسط قرن نوزدهم میلادی و با ساخت کودهای فسفاته مطرح شد. همان طور که میدانید فسفر از اجزاء اصلی تشکیل دهنده ساختار موجودات زنده به شمار میرود و از قدیم است.فاده از است.خوان و ماهی به عنوان کودهای طبیعی رایج بوده است.. در قرن نوزدهم از طریق واکنش سولفوریک اسید با است.خوان یا منابع معدنی فسفات تلاش شد غلظت بیشتری از فسفر در دسترس قرار بگیرد.

نام دیگر اسید فسفریک، اورتوفسفریک است. و اسید معدنی است. که فرمول شیمیایی آن HPO است.. در این جا سوالی پیش می آید که کاربرد اسید فسفریک صنعتی چیست؟ در جواب این سوال باید گفت که یکی از پرکاربرد ترین، مفید ترین و مهم ترین نوع اسیدها در صنایع مختلفی اعمم از غذایی، کشاورزی، دارویی، آرایشی و تصفیه نساجی و پساب ها است.. همان طور که می دانید از سنگ های فسفات، فرم خامشان است.خراج می شود. این نوع اسیدها چگالی . گرم در میلی لیتر و نقطه ذوب / است..

اسید فسفریک دارای سه اتم اسیدی قابل جایگزین شدن H است.؛ به همین دلیل با شیوه‌ای متفاوت از سایر اسیدهای معدنی واکنش نشان می‌دهد. این ماده توانایی این را دارد که با بازها واکنش داده و با جایگزینی یک، دو یا سه اتم هیدروژن سه گروه نمک تولید نماید.



( تولید و ساخت ) های دیگر