فروش اسیدفسفریک در قرچک

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از دلایل رشد جمعیت در قرچک علاوه بر نزدیکی به تهران و پایین‌تر بودن قیمت مسکن، خاک مرغوب این شهرستان است.. در سال‌هایی که تهران در امر شهرک سازی و ساخت و ساز، گوی رقابت را از سایر شهرهای ایران می‌ربود، نیاز به آجرهای فشاری و مصالح ساختمانی بیش از بیش احساس می‌شد. قرچک با داشتن خاک مناسب و کوره پزخانه‌ها میزبان کارگران فصلی از سرتاسر کشور شد. به طوری که اقوام مختلف كرد، آذری و ترك، عرب، بلوچ، شمالی، خراسانی و افغان (مهاجران افغانستان) در این شهر زندگی جدیدی را آغاز نمودند.

با توجه به اینکه قرچک نزدیک به تهران است.، بسیاری از افرادی که نیاز به رفت و آمد زیاد به شهر تهران را دارند، به خرید  یا اجاره خانه در این شهر اقدام می کنند. امروزه نیز مهاجران مختلفی از شهرهای مختلف کشور برای اجاره و یا حتی خرید آپارتمان در قرچک به این شهر می آیند. به همین خاطر، مردمی که در این شهر سکونت دارند، عمدتا تهرانی نیستند و دارای قومیت، لهجه و گویش های مختلفی هستند.

قرچک همزمان متشکل از بافت شهری و روستایی است.. در محله های قدیمی شهر بافت های فرسوده بیشتری دیده می شود. هر چقدر به سمت محله های جدید این شهر مانند شهرک طلائیه، فرهنگیان، الحدید، یاس سفید و ... میرویم، بافت شهری نوسازی شده است. و نظم و سیاق شهر سازی بیشتر به چشم می خورد. 


این ماده می تواند در تولید سنگ کلیه به خصوص در افرادی که پیش زمینه این بیماری را دارند موثر باشد. است.فاده از این ماده به صورت محصولات خوراکی منجر به آسیب رسیدن به دندان می شود. تماس این ماده با پوست و چشم و است.نشاق بخارات آن باعث آسیب رسیدن به سلامتی می شود. قرار گرفتن در معرض این ماده به مدت های طولانی باعث بروز تحریکات مزمن روی پوست ،چشم و ریه افراد میشود.اسید موجود در نوشابه های گازدار میتواند کلسیم دنادن را در خود حل کند و با کاهش است.حکام دندان که ناشی از بین رفتن کلسیم و مینای آن است. حتی موادی مانند آدامس نیز می توانند باعث نابودی دندان شوند. برای دفع این ماده در کلیه جمع میشوند که مقدمه ی بروز سنگ های کلیوی می شوند.

 فرآیند مرطوب تا حد زیادی رایج‌ترین روش است. و اسید را می‌توان در تولید کود‌های فسفاته (DAP، MAP، SPA) است.فاده کرد. فسفریک صنعتی در این روش از واکنش سنگ فسفات یا اسید سولفوریک به دست می‌آید. اسید فسفریک فرآیند حرارتی خلوص بسیار بالاتری دارد و در ساخت دارو‌ها، شوینده‌ها، محصولات غذایی و سایر محصولات غیر کودی است.فاده می‌شود. در آخرین روش، با است.فاده از کوره دوار، به دلیل اثرات کمتر زیست محیطی و همچنین صرفه‌جویی در هزینه بالقوه، یک روش بهتر نسبت به سایر روش‌هاست.

این ماده که دارای قابلیت بالایی در جرم گیری و پاک سازی سطوح دارد و در دندان پزشکی هم برای جرم گیری و پاک سازی عاج یا مینای دندان به منظور اماده سازی قبل از درمان است.فاده میشود. اکثر خمیر دندان هایی که به عنوان سفید کننده شناخته میشوند حاوی این ماده هستند.



( فروش ) های دیگر