تولید و ساخت اسیدفسفریک در لواسان

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لواسان جذابیت‌های گردشگری و توریستی زیادی در دل خود جای داده است.. اگر می‌خواهید در فرصت محدود سفر به لواسان از طبیعت این اطراف دیدن کنید خوب است. که بازدید از این مورد را در برنامه خود قرار دهید. کدام مورد؟ الان به شما می‌گوییم.

لوسان مرکز بخش لواسانات است. و محله‌ها و روستاهای زیادی را در خود جای داده. بخش لواسانات از شهر لواسان و دو دهستان تشکیل شده‌ است.. لواسان بزرگ به مرکزیت روستای لواسان بزرگ و لواسان کوچک به مرکزیت روستای افجه، دهستان‌های بخش لواسانات را تشکیل می‌دهند.

خرید یکی از تفریحات گردشگران در سفر است.. گردشگران لواسان نیز در سفر به این شهر مراکز خرید شهر را دوست دارند. برخی از مراکز خرید لواسان به تازگی احداث شده است. ولی بازار قدیم لواسان از مهم‌ترین بازارهای خرید شهر محسوب می‌شود. اسکای سنتر، مهم‌ترین و مجلل‌ترین مرکز خرید لواسان است.. این مرکز خرید در طبقه احداث شده و چشم‌اندازی زیبا به سد لتیان دارد. یکی دیگر از مراکز خرید لواسان، سالیان است.. فروشگاه سالیان از معروف‌ترین فروشگاه‌های ایران است. که در شهرهای مختلف شعبه دارد. این فروشگاه در سه طبقه انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه را به فروش می‌رساند.


صنعت فسفات از اواسط قرن نوزدهم میلادی و با ساخت کودهای فسفاته مطرح شد. همان طور که میدانید فسفر از اجزاء اصلی تشکیل دهنده ساختار موجودات زنده به شمار میرود و از قدیم است.فاده از است.خوان و ماهی به عنوان کودهای طبیعی رایج بوده است.. در قرن نوزدهم از طریق واکنش سولفوریک اسید با است.خوان یا منابع معدنی فسفات تلاش شد غلظت بیشتری از فسفر در دسترس قرار بگیرد.

این ماده که دارای قابلیت بالایی در جرم گیری و پاک سازی سطوح دارد و در دندان پزشکی هم برای جرم گیری و پاک سازی عاج یا مینای دندان به منظور اماده سازی قبل از درمان است.فاده میشود. اکثر خمیر دندان هایی که به عنوان سفید کننده شناخته میشوند حاوی این ماده هستند.

اسید فسفریک صنعتی درصد (Phosphoric acid) ترکیبی غلیظ و فاقد رنگ و بو است. که علاوه بر غیرفراری، در دمای محیط غیرفعال نیز می باشد. ترکیب خالص آن به فرم جامد و بی رنگ است.. علاوه بر ویژگی هایی که ذکر شد، این اسید سمی و اشتعال پذیر نیست. این اسید در صورت مواجهه با آلدهیدها، الکلها، کتونها، فنولها، است.رها و نیز سولفیدها تجزیه می شود و می تواند بخارات سمی را آزاد کند. همانطور که توضیحات این محصول آمده، در آزمایشگاه های شیمی آن را با خلوص درصد تولید می کنند. ایبد فسفریک دارای دو نوع صنعتی و خوراکی می باشد که آن را در گالن های مخصوص به مشتریان آنها عرضه می کنند. این اسید یکی از پرمصرف ترین و پرکاربردترین مواد شیمیایی در سطح جهانی است.. بطوریکه در میان اسیدها در جایگاه دوم و پس از سولفوریک اسید قرار دارد.



( تولید و ساخت ) های دیگر