تولید و ساخت اسیدفسفریک در پردیس

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


«بنابر این گزارش، شورای عالی شهرسازی ایران در جلسهٔ امروزِ خود پیرو جلسات قبلی در تاریخ‌های // و // و // موضوع احداث مجموعهٔ مسکونی در اراضی موسوم به واقع در جنوب‌شرق شهر جدید پردیس را پیرو صورت‌جلسهٔ مورَّخ /۵/۵ مورد بررسی قرار داد و ضمن تأیید نظرات کمیتهٔ فنی، به چهار دلیل ازجمله مغایرت با مصوبات طرح مجموعهٔ شهریِ تهران، مصوب شورای عالی شهرسازی و هیئت وزیران، احداث مجموعهٔ مذکور را فاقد جنبه‌های فنی و قانونی تشخیص داد و با آن مخالفت کرد. دیگر دلایل مخالف با این طرح، قرارگیری در

از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.

همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 


از این اسید برای تولید گسترده و انبوه محصولات مرقبت های شخصی است.فاده می شود. که این محصولات شامل محصولات حمام، مراقبت های مو و رنگ ها، پاک کننده ها، لوازم آرایشی، محصولات پوستی و محصولات ناخن است..همچنین برای کنترل کردن PH این محصولات از اسید فسفریک است.فاده می کنند.

برای این که نوشیدنی ها و مواد غذایی حالت اسیدی داشته باشند همراه با گریدهای غذایی از اسید فسفریک است.فاده می کنند و به آن ها طعم ترش و تندی می دهد ولی باید حواستان باشد که از آن ها زیاد است.فاده نکنید زیرا باعث فرسایش دندان ها می شود و برای افرادی که سنگ کلیه دارند اصلا مناسب نیست.

یکی از کاربردهای مهم اسید فسفریک است.فاده از آن در غذاهای خوراکی به منظور ایجاد طعم در غذا است.. با در نظر گرفتن این امر که فسفریک اسید را می توان به صورت انبوه و قیمت بسیار مناسب به صورت صنعتی تولید نمود ؛ جایگزین کردن آن با چاشنی های طبیعی خوراکی مانند



( تولید و ساخت ) های دیگر